نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. بهمن 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 17926
رئیس پلیس مبارزه با مواد ملایر خبر داد؛
کشف بیش از 528 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال درملایر
رئیس پلیس مبارزه با مواد ملایر گفت: در ده ماه ابتدایی امسال بیش از 528 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف شده است.

به گزارش  ملایری‌ها؛ بهروز کیانی در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با اشاره اقدامات نیروی انتظامی ملایر در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در طول 10 ماهه ابتدایی امسال 69 مرحله طرح پاکسازی و 59 مرحله طرح مواصلاتی انجام شده است.

وی با اشاره به تعداد متهمین دستگیر شده در رابطه با مواد مخدر عنوان کرد: در عملیات ها و طرح های پلیس ملایر  950 متهم در رابطه با مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد ملایر افزود: یک طرح ارتقا امنیت اجتماعی، یک طرح مقابله با کشت خشخاش و برگزاری کلاس های آگاه سازی برای  31 هزارو 464 نفر در ملایر از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در ده ماهه امسال است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر بیان کرد: در ده ماهه امسال کشفیات در ملایر 10 درصد افزایش داشته و مقدار 528 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملایر کشف و ضبط شده است.

کیانی با اشاره به طرح دستگیری معتادان پرخطر بیان کرد: در این طرح 48 نفر از معتادین پر خطر دستگیر و از سطح شهر جمع آوری شده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون، 24 هزارو 969 نفر تحت آموزش برنامه ها، کارگاه های آموزشی و جلسات توجیهی قرار گرفته اند که البته آمار بیشتر از این میزان است.

سعید کتابی افزود: این کلاس ای توجیهی برای اقشار مختلف از جمله دانشآموزان؛ اولیا مدارس، دانشجویان، اساتید و آحاد مختلف مردم برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری 4 نمایشگاه، دو همایش، پخش نشریات و جزوات آموزشی، پخش فیلم آموزش و برگزاری 13 کارگاه مقابله با اعتیاد از دیگر اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر در ملایر است.

وی با اشاره به جای خالی سازمان های مردم  مبارزه با مواد مخدر در ملایر بیان کرد: با توجه به سبقه فرهنگی بالای ملایر و وجود افراد توانمند، هنوز جای سازمان های مردم نهاد در این شهرستان خالی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر گفت: بر همین اساس باید اقدامات لازم برای تشکیل این سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش دانشگاه در مقابله با مواد مخدر بیان کرد: دانشگاه ها نقشی موثر در مقابله با امر اعتیاد داشته و باید با تمام توان و جدی تر وارد عرصه مبارزه با مواد مخدر شوند.

کتابی افزود: ادارات، نهادهای فرهنگی و دانشگاه های ملایر تاکنون اقدامات بسیار مثبتی در راستای مبارزه با مواد مخدر برداشته اند و در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر و ادامه روند مثبت کار، مشارکت جدی همه دستگاه ها نیاز است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار