نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1394 - 9:56   |   کد مطلب: 17938
فرماندار ملایر گفت: انتظار از داوطلبین مجلس شورای اسلامی یک رقابت سالم بوده و کاندیداها با مردم باصداقت و حقیقت برخورد کرده و از دادن وعده‌های غیرقانونی خودداري کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در  جلسه هم‌اندیشی چگونگی ورود داوطلبين در عرصه  شناساندن توانایی‌های خود به مردم  در فرمانداری ملایر با اشاره به مهم‌ترین اهداف تشکیل این جلسه اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه همدلي، هماهنگي و ذکر برخی  بایدها نبایدهای  لازم برای  برنامه‌های داوطلبين است.

وی افزود: با سوابق سياسي اجتماعي شهرستان ملاير که يکي از شهرستان‌های مطرح استان بوده باید برخی هماهنگی‌ها صورت گرفته تا در طول برگزاري انتخابات از هرگونه ناراحتي نگرانی و تنش‌های سياسي گروهي و محلی پيشگيري شود.

فرماندار ملایر گفت: هنوز آمار رسمی داوطلبین از شورای نگهبان اعلام‌نشده و این جلسه در جهت برخی هماهنگی‌ها  تا انتخابات است.

وی با اشاره به بایدها و نبایدهای انتخاباتی در ایام قبل از آغاز انتخابات بیان کرد: با توجه به وحدت و همدلی در شهرستان ملایر داوطلبین با توجه به این‌که از شخصیت‌هایی شاخص شهر بوده  نیاز است به‌گونه‌ای عمل کنند که ملایر جزء شهرستان‌های نمونه باشد.

رضایی گفت: انتظار از داوطلبین مجلس شورای اسلامی یک رقابت سالم بوده و کاندیداها با مردم باصداقت  و حقیقت برخورد کرده و از دادن وعده‌های غیرقانونی خودداري کنند.

وی با اشاره به بحث تبلیغات انتخابات بیان کرد: انجام تبليغات بايد در زمان قانوني صورت گرفته  و باید از کارهايي که با شئونات اسلامي منافات دارد پرهيز کرد.

فرماندار ملایر گفت: داوطلبین مسئولین ستادها و  طرفداران خود را در زمینه‌های منافع نظام ترجیح منافع نظام به منافع حزبي شخصی، عدم تخريب اذهان عمومي، عدم تخريب اذهان عمومي و عدم انجام تبليغات زودهنگام توجیه کنند.

وی با اشاره به استفاده از فضای مجازی و تبلیغات در آن بیان کرد: عدم استفاده از فضاي مجازي  قبل از آغاز تبلیغات ازجمله مواردي است که حتماً بايد مدنظر همه داوطلبين باشد.

رضایی با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان ملایر بیان کرد: تعداد شعب اخذ رأی را192 شعبه که 112شعبه مربوط به بخش مرکزي 30شعبه بخش سامن  30 شعبه بخش جوکار و20 شعبه مربوط به بخش زند است.

وی گفت:  با توجه به صندوق‌های اخذ آرای انتخابات مجلس  خبرگان رهبری 384 صندوق اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در شهرستان ملایر وجود دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار