نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. بهمن 1394 - 14:11   |   کد مطلب: 17952
امام جمعه ملایر گفت: انتخاب فرد اصلح بسیار مهم بوده و مهمترین وظیفه مردم در انتخابات انتخاب فرد اصلح و با صلاحیت واقعی است.

به گزارش ملایری‌ها،  آیت الله سید رضا فاصلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه ملایر با اشاره در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخاب و شناخت دو مسئله مهم در هر فرد مومن و زندگی انسان است.

وی افزود: انسان در انتخاب های مختلف در زندگی از جمله انتخاب همسر،مسیر علم و درس و حتی در انتخابات نماینده ها نیازمند شناخت صحیح است.

امام جمعه ملایر گفت: انسان باید در زندگی شناخت کافی از نیک و بد، دوست و دشمن، حرام و حلال ،حق و باطل و سعادت و شقاوت داشته یاشد.

وی افزود: خدا برای شناخت صحیح دو مسئله عقل و پیامبران و ائمه را قرار داده است که عقل در شناخت کلیات صحیح  و ائمه در شناخت جزئیات انسان را کمک می کنند.

فاضلیان  با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب فرد اصلح بسیار مهم بوده و مهمترین وظیفه مردم در انتخابات  انتخاب فرد اصلح و با صلاحیت واقعی است.

وی گفت: تقوا، صداقت، نریختن آبروی مومن از ویژگی هایی است که می تواند در انتخاب اصلح انسان را کمک کند مردم کسی را کسی صلاحیت کامل دارد انتخاب کنند.

وی با ذکر آیات و روایاتی درباره تقوا اظهار داشت: تقوا انسان را به درجات عالی عبودیت رسانده و انسان با تقوا در تمامی مراحل زندگی و تمامی کارها تقوا پیشه می کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما