نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1394 - 22:39   |   کد مطلب: 17983
فرماندار ملایر گفت: در ایام الله دهه فجر 142 پروژه با اعتبار بالغ بر 526 میلیارد و 552 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش ملایر‌ی‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر در شهرستان ملایر اظهار داشت:  در ایام الله دهه فجر 142 پروژه با اعتبار بالغ بر 526 میلیارد و 552 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد پروژه 96 پروژه مربوط به دستگاه های اجرایی بوده که مقدار اعتبار این پروژه ها 484 میلیارد و 959 میلیون ریال است.

فرماندار ملایر با اشاره پروژه های دهیاری‌ها بیان کرد: 46 پروژه نیز از محل اعتبارات دهیاری‌ها به مبلغ 41 میلیارد و 593 میلیون ریال افتتاح می شود.

وی با اشاره به پروژه های قابل کلنگ زنی در ملایر گفت: در ایام الله دهه فجر 10 پروژه با اعتبار 96 میلیارد و 350 میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

رضایی گفت: در مجموع در ایام دهه فجر پروژه های شامل پروژه های شهرداری ها، بخش خصوصی و پروژه های کلنگ زنی به مبلغ 622 میلیارد و 902 میلیون ریال است.

وی با اشاره به شاخص ترین پروژه های افتتاحی در این ایام بیان کرد: افتتاح کارخانه بسته بندی قند و شکر توسط بخش خصوصی در شهرک شوشاب، افتتاح مرکز بی خطرساز زباله های بهداشتی بیمارستان مهر، افتتاح طرح های بیمارستان امام حسین(ع)، افتتاح طرح آبرسانی و شبکه فاضلاب مساکن مهر  و افتتاح دو مدرسه از مهمترین پروژه‌های افتتاحی در این دهه است.

فرماندار ملایر با اشاره به پروژه های کلنگ زنی در ملایر بیان کرد: پروژه های تقاطع غیر هم سطح دم سیاه با دو دهنه پل روگذر 30 متری به طول 30 کیلومتر در ایام دهه فجر توسط استاندار کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به حضور استاندار و سه تن از معاونین وی در ملایر بیان کرد: در روزهای 12، 15 و 17 بهمن ماه پروژه‌های ملایر با حضور سه تن از معاونین استاندار افتتاح می شوند.

رضایی افزود: در روز 14 بهن نیز ملایر میزبان استاندار بوده و وی پس از حضور در گلزار شهدای شمس آباد و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های شهرستان در مراسم جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم سخنرانی می کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار