نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1394 - 22:06   |   کد مطلب: 17994
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از دولت آمار دقیق منابع آزاد شده را خواسته و مشخص شود هر یک از مبالغ به کدام دستگاه مربوط است و مجلس بر هزینه کرد نظارت داشته باشد.

 احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به منابع ارزی آزاد شده و نقش مجلس بر نظارت آن بیان کرد: همه  مبالغ پول ها و منابع ارزی آزاد شده  متعلق به دولت نبوده و تفکیک داشته و قسمتی از ان مربوط به بانک‌ها است.

وی با شاره به لزوم مشخص شدن مبلغ هر دستگاه افزود: مجلس از دولت آمار دقیق منابع آزاد شده را خواسته و مشخص شود هر یک از مبالغ به کدام دستگاه مربوط است و مجلس بر هزینه کرد نظارت داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین راه های هزینه منابع ارزی آزادشده بیان کرد: تولید و اشتغال مهمترین محل برای هزینه این منابع است.

وی با اشاره به مشکلات آب در کشور بیان کرد: یکی دیگر از محل هایی که نیازمند توجه ویژه دولت بوده و باید به آن توجه کرد بحث مشکلات آب و آب آشامیدنی است.

آریایی نژاد گفت: توجه به مطالبات و رفع مشکلات اولیئت دار مردم از دیگر اقداماتی است که باید دولت در هزینه منابع ارزی آزاد شده به ان توجه کند.

وی با اشاره به خرج کردهای و خرید کالاهای مصرفی ازاین منابع بیان کرد: در خرید کالا ها نیز باید بسیار توجه کرد که کالاهایی خریداری شده که مورد نیاز مردم باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب بود که کالاهای بی کیفیت وارد ایران نشده و بازار ایان به بازار مصرفی برخی کشورها و واردات نامناسب تبدیل نشود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار