نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. بهمن 1394 - 23:21   |   کد مطلب: 18039
خطیب موقت ملایر به نمازگران توصیه کرد:
بدور از جناح و حزب بندی، فرد اصلح را انتخاب کنیم
امام جمعه موقت ملایر گفت: در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز هفتم اسفندماه مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، باید به دور از جناح و حزب بندی فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت اسلام سید حسن فاضلیان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: در انتخابات پیش رو به این جناح و آن جناح دل نبندید، آنچه خواست امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است، با انتخاب فرد اصلح به آن عمل کنید.
وی با بیان اینکه همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و راهپیمایی 22 بهمن ماه تلاش کنیم، اظهار کرد: باید نیروهایی را به مجلس بفرستیم که به درد اسلام و انقلاب بخورد و حتما برای انتخاب نماینده اصلح، تحقیق کنیم.
وی خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: افرادی که دروغگو هستند و وعده های توخالی می دهند را به مجلس نفرستید، اینها خود جهنمی اند و لزومی ندارد شما خود را به خاطر این افراد جهنمی کنید.
حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به دستاوردها و برکت های انقلاب اسلامی بیان کرد: دهه فجر برگرفته از سوره مبارکه فجر است که خداوند در آیات اول این سوره پنج قسم یاد کرده که مهمترین آن فجر پیروزی اسلام است و خداوند به امتی که تنها و با دستان خالی به جنگ با دشمنان رفت، امدادهای الهی و غیبی عنایت می کند که انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز آن است.
وی همچنین برگزاری نمازهای جماعت در مساجد و نماز جمعه در سراسر کشور را از مصادیق سوره فجر و برکت های انقلاب برشمرد و افزود: برپایی 845 نماز جمعه در کشور، 24 نماز جمعه در استان همدان و چهار نماز جمعه در ملایر از نعمت های انقلاب اسلامی است که در قبل از انقلاب شاهد این برکت ها و دستاوردها نبودیم.
خطیب جمعه ملایر اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 57 در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستاد و به دور از هرگونه فخر و خودخواهی، با الگوگیری از پیامبر اسلام(ص)، حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) جماران و ساده زیستی را به جای کاخ های باشکوه طاغوت برگزید.
حجت الاسلام فاضلیان تاکید کرد: مدیران و مسئولان امروز باید همانند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ساده زیستی را فرا گیرند و در اجرای فرامین رهبری و الگوگیری از شخصیت والای بنیانگذار انقلاب، از یکدیگر پیشی بگیرند.
وی وجود مراکز علمی و آموزشی، حوزه های علمیه، وجود تمامی امکانات در نقاط محروم، احداث راه، جاده، آسفالت، پیشرفت های نظامی و علمی و احداث بزرگترین کارخانجات صنعتی و تولیدی و سایر امکانات را از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: امروز مهندسان ایرانی در تمامی عرصه ها به خودکفایی رسیده اند و برای کسب علم و فن نیاز به مهندسان خارجی ندارند.
وی بیان کرد: هم اکنون به برکت انقلاب، بیداری اسلامی در کشورهای دنیا و منطقه صادر شده و به برکت صدور انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) تعداد شیعیان در کشورهای آفریقایی به حدود 25 میلیون نفر رسیده است که خشم و هراس استکبار را به دنبال دارد.
حجت الاسلام فاضلیان افزود: استکبار امروز با علم کردن گروه های تکفیری چون داعش ذهن مسلمانان را درگیر کرده تا از دشمن اصلی غافل باشند، در حالیکه ملت ایران باید بدانند که دشمن اصلی ما همچنان آمریکا و اسراییل است.
وی همچنین به روز 21 بهمن ماه روز ملی ملایر اشاره کرد و گفت: در این روز که یادواره یک هزارو 100 شهید والامقام ملایر همزمان با سالروز گرامیداشت آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر برگزار می شود، مردم حتما حضوری باشکوه و پرشور داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار