نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 18056
معاون سیاسی استاندار همدان گفت: امروز سردار سلیمانی سنبل مقاومت برای احرار و آزادگان جهان شناخته شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدابراهیم الهی تبار در مراسم جشن انقلاب در سالن آموزش و پروزش شهر جوکار تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: قبل از انقلاب و آغاز نهضت امام خمینی(ره) وضعیت مستشاران آمریکایی در ایران به گونه ای بود که هر جرمی مرتکب می شدند در ایران اجازه رسیدگی به جرم آنان وجود نداشت.

وی افزود: دولت های مستکبر با نفوذ در ایران قصد زیر سوال بردن تمام هویت ایران را داشتند و حتی به مستشاران خود در ایران حق توحش می دادند.

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: امام خمینی(ره) بدون اینکه از کسی درزندگیش ترسی داشته باشد نهضت خود را آغاز کرد و با وجود اینکه در 15 خرداد این نهضت را رژیم شاه به خیال خود سرکوب کرد ولی امام همان زمان فرمودند که یاران من در گهواره ها هستند و نهضت پیروزی انقلاب آغاز شد.

 وی گفت: در طول مبارزات انقلاب بسیاری از یاران امام(ره) شهید بسیاری در زیر شکنجه ها و زندان های ساواک قرار گرفتند ولی مردانه تحمل کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.

الهی تبار افزود: پس از پیروزی انقلاب جوانان و نسل انقلاب در دوران جنگ تحمیلی جانانه کشور را در برابر دشمنان حفظ کردند و امروز این انقلاب به دست مارسیده که باید از آن به خوبی مراقبت کنیم.

وی گفت: دهه فجر امسال با دو پیروزی نظامی و سیاسی  ایران اسلامی همراه بوده که دهه فجر امسال را متمایز کرده است و آن پیروزی نظامی در به ذلت کشاندن داعش و گروه های تکفیری و پیروزی سیاسی در عرصه توافق هسته ای و اجرای برجام است.

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: ایران امروز تنها کشوری است که از گزند داعش و گروه های تکفیری در امان مانده وتمام کشورهای جهان حتی آمریکا و اروپا از مشکلات این گروه ها در امان نبوده اند.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط گروه های تکفیری در منطقه  افزود: امروز سردار سلیمانی سنبل مقاومت برای احرار و آزادگان جهان شناخته شده است.

الهی تبار گفت: آمریکا پس از حادثه 11سپتامبر برای حفظ امنیت کشور خود با ایجاد بهانه های متفاومت به دنبال اشغال کشورها شد و به استفاده از اهرم سازمان ملل و شورای امنیت کشورهای افغانستان، عراق، کویت و لیبی که آنها را تهدیدی برای خود می دید اشغال کرد.

وی افزود: آمریکا در همین راستا به بهانه سلاح هسته ای تحریم های شدید وظالمانه ای  علیه ایران انجام داده  و از این طریق قصد فشار بر  ایران را داشت.

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: به برکت خون شهدا و رهبری و مقاومت ملت ایران در برابر همه سختی ها و مشکلات و درایت دولت ایران از تحریم ها خارج شد با درایت تیم مذاکره کننده ایران از بند 7 شورای امنیت که هر کشوری که زیر آن قرار گرفته در  یا آن کشور اشغال شده ویا حکومت آن فرو ریخته خارج شد.

وی گفت: امروز ایران به عنوان یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در منطقه شناخته شده و تمام دنیا در مذاکرات در مقابل ایران سر تعظیم فرود آورند.

الهی تبار گفت: اقتصادمقاومتی، طرح تحول جمعیتی، طرح تحول نظام سلامت طرح هایی است که باید از وضعیت پسا تحریم استفاده شده و با استفاده از ظرفیت های بومی در جهت رشد آنان استفاده کرد.

وی با اشاره به از دست دادن بازارهای جهانی و صادرات بیان کرد: باید تلاش کرد تا بتوان دوباره این مسائل را بازپس گیریم و این نیازمند زمان است.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره در پیش بودن 22 بهمن و 7 اسفند بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی برخواسته از نظر مردم بوده و مردم یکبار دیگر در انتخابات و راهپیمایی حضوری گسترده و با شکوه داشته باشند.

وی افزود: مهم نیست چه کسی در انتخابات پیروز شوند چرا که پیروز واقعی در انتخابات نظام خواهد بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار