نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 18057
همزمان با ششمین روز از دهه فجر
چهار طرح عمرانی در بخش جوکار ملایر افتتاح شد
همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر چهار طرح عمرانی حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان و مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر چهار طرح عمرانی  حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان و مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

*افتتاح طرح بهسازی روستای کریم آباد

حسن ظفری در این مراسم با  اشاره به آغاز این طرح در دهه فجر سال گذشته اظهار داشت: این پروژه در سال 93 کلنگ زنی و بیش ازهفت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان افزود: استان همدان از استان های پیشتاز در اجرای طرح های بهسازی بوده وعلی رقم تمامی حدودیت ها 460 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های بهسازی در استان تصویب شده است.

وی با اشاره به اعتبارات ملی و استانی افزود: دریافت سه هزار تن قیر اعتباری از دیگر اقدامات استان بوده که قدمی موثزز برای بهسازی روستاها بوده است.

ظفری گفت: تا امروز برای بهسازی خانه های روستایی 97 هر سهمیه به استان تعلق گرفته و بیش ز 866 میلیارد تومان تسهیلات از این سهمیه استفاده شده است.

وی افزود: 67 هزار خانه روستایی نیز با رعایت کلیه قوانین و مقررات ملی و نظام روستایی در استان ساخته شه است.

* افتتاح دو مدرسه در ازندریان

فرزاد تیموری در آیین افتتاح این دو مدرسه بیان کرد: مدرسه 12 کلاسه شهید مطهری و مدرسه استثنایی دو کلاسه ازندریان دو مدرسه ای است که با همکاری خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به اعتبارات مدرسه 12 کلاسه شهید مطهری ازندریان بیان کرد: این مدرسه با توجه به قدیمی بودن توسطاداره کل تخریب و با اعتبارات ملی ساخته شده است.

وی افزود: این مدرسه در زیر بنای یک هزار و 930 متر مربع و در 12 کلاس درسی، 4 فضای آموزشی و 8 فضای اداری و با اعتبار 21 میلیارد ریال ساخته شده است.

تیموری افزود: مدرسه استثنایی ازندریان نیز با توجه به نیاز این شهر به این مدرسه با همکاری یک خیر و اداره کل نوسازی مدارس و در زیر بنای 102متر مربع در دو کلاس و با اعتبار 120میلیون تومان ساخته شده است.

* افتتاح طرح روکش معابر شهر ازندریان

حجت الله میرزایی در این مراسم با اشاره به جذب اعتبارات شهراری ازندریان بیان کرد: در سال جاری از ناحیه اعتبارات ملی 2 میلیارد ریال اعتبار و از جانب سرمایه داران نیز 2میلیارد ریال اعتبار برای این شهرداری جذب شده است.

شهردار ازندریان افزود: بیش از هفت هزار تن آسفالت در شهر ازندریان استفاده  خیابان ها اصلی به روش مکانیزه و خیابان های فرعی و کووچه ها به روش دستی آسفالت ریزی شده است.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

آخرین اخبار