نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1394 - 9:49   |   کد مطلب: 18066
سرمربی تیم کاراته کانون ملایر:
تیم ملایر مقام سوم لیگ کاراته استان را کسب کرد
سرمربی تیم کاراته کانون ملایر گفت: تیم کاراته کانون بسیج ملایر در اولین دوره لیگ کاراته استان همدان موفق به کسب مقام سومی شد.

احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: هفته پایانی  لیگ کاراته استان همدان با برگزاری با حضور 10 تیم از سراسر استان در خانه کاراته همدان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دو مسابقه در این هفته افزود: در هفته پایانی تیم کاراته کانون ملایر در دو مسابقه به مصاف تیم‌های رزن و تیم نیروی انتظامی همدان رفت.

سرمربی تیم کاراته کانون ملایر با اشاره به نتایج تیم ملایر در این رقابت عنوان کرد: تیم کاراته کانون ملایر در اولین مسابقه با نتیجه 11 بر0 در برابر تیم نیروی انتظامی به برتری رسید.

وی افزود: رقابت‌های لیگ کاراته شهرستان در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به نتیجه تیم ملایر در دیدار دوم این مسابقات  گفت: این دیدار به دلیل عدم حضور تیم رزن با نتیجه 15 بر صفر به نفع ملایر به پایان رسید.

وی با اشاره به نفرات تیم ملایر در این مسابقات گفت:پوریا رضایی، امیر حسین سلیمانی، بهن سایه وند،  ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، محمد مهدی نوری، حسین چهاردولی، علی‌محمد زندپور ، سید رضا موسوی یار، امیر ملکی، سینا جباری، محمد مهدی رحیمی، محمد عظیمی، حسین تکلو، محمدرضا زندی، مسعود میرزایی و ماهان فتح اللهی نفرات تیم ملایر در این رقابت ها بودند.

سرمربی تیم کاراته کانون ملایر افزود: در این رقابت ها محمد گل محمدی . مهدی جانی خانی به عنوان مربیان تیم ملایر حضور داشتند.

وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم کانون ملایر پس از تیم های نوین ملت همدان و کانون بسیج همدان به طور مشترک با تیم هفت تیر همدان بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

حیدری گفت: در  پایان این رقابت ها علی محمد زندپور و ارژنگ رضایی به عنوان بازیکن برتر و امتیاز آورترین بازیکن انتخاب شدند.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار