نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 18114
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
برگزاری سه مسابقه ورزشی به مناسبت دهه فجر در ملایر+تصاویر
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت دهه فجر سه مسابقه ورزشی در شهرهای مختلف ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به برگزاری رقابت های ورزشی مختلف به مناسبت دهه فجر در ملایر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر برنامه های رزشی متنوعی در ملایر برگزار شده است.

وی افزود: در نهمین روز از ایام الله دهه فجر یک همایش در ملایر و دو مسابقه در شهر جوکار با حضور ورزشکاران مختلف برگزار شد.

رئیس اداره وررش و جوانان ملایر گفت: روز سه شنبه 20/11/94 دوچرخه سواران ملایری در همایشی  در مسیری حدود 5 کیلومتر از میدان دکتر بابک تا چهار راه مادر و بلعکس را رکاب زدند.

وی افزود: در پایان توسط هیئت دوچرخه سواری به قید قرعه به تعدادی از این دوچرخه سواران جایزه و لوح اهدا شد.

رضایی همچنین با اشاره به برگزاری دو مسابقه دارت و والیبال در جوکار بیان کرد: جمعی از بانوان والیبالیست  شهر جوکار با برنامه اعلام شده از نمایندگی ادراه ورزش و جوانان  شهر جوکار به مناسبت دهه مبارکه فجر اقدام به برگزاری مسابقه نمودند.

وی گفت:  در پایان تیم والیبال بانوان شهر جوکار به برتری رسید تا کشتی ورزشی بانوان جوکاری به سمت ساحل پویایی در حرکت باشد.

رئیس اداره وررش و جوانان ملایر گفت: جمعی از بانوان جوکاری به دعوت  نمایندگی ادراه ورزش و جوانان  شهر جوکار به مناسبت دهه مبارکه فجر و در راستای تحقق مشارکت بانوان شهر جوکار در برنامه های ورزش و اوقات فراغت در مسابقات دارت شرکت نمودند

وی افزود: در پایان خانم مریم مراد جوکار مقام اول، خانم فاطمه فراهانی مقام دوم.خانم اعظم زندی مقام سوم را کسب و با لوح و جایزه تقدیر شدند

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار