نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. اسفند 1394 - 14:26   |   کد مطلب: 18270
فرماندار ملایر گفت: با توجه به تعدد کاندیداها و رقابت فشرده برخی فقط به رفتن به مجلس فکر کرده و در این راه علی رقم تذکرات تخلفات متعددی دارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جلسه توجیهی نمایندگان فرمانداری در انتخابات در فرمانداری ملایر  اظهار داشت: برای اولین بار دو انتخابات مهم با توجه به شرایط اسیاسی داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی افزود: انتخابات این دوره شور سیاسی بشتری برپا کرده کرده است و و با توجه به ایجاد حساسیت از طرف رسانه های داخلی و خارجی این انتحابات بسیار مهم شده است.

فرماندار ملایر گفت: برنامه ریزی‌های این انتخابات از شش ماه گذشته در وزارت کشور آغاز شده و از لحاظ اجرایی مشکل خاصی برای برگزاری این انتخابات وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به دستاورهای دولت و اجرای برجام که نقطه عطفی درتاریخ بوده و شور انتخاباتی را در این دوره دو چندان کرده است.

رضایی گفت: در این دوره از انتخابات حضور کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری چشمگیر بوده است و در ملایر هم تعداد قابل توجهی برای انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی گفت: در این دوره از انتخابات همه سلایق و گروه ها حضور داشته که همین امر باعث حضور گسترده تر مردم در انتخابات پیش رو خواهد شد.

فرماندار ملایر گفت: با توجه به تعدد کاندیداها و رقابت فشرده برخی فقط به رفتن به مجلس فکر می کند و در این راه تخلفات متعددی دارند و علی رقم تذکرات بارهم تخلفات را تکرار می کنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات در کشور به عهده وزارت کشور بوده  به تبع آن فرمانداری ها  در شهرها وظیفه برگزاری انتخابات را دارند.

رضایی گفت: بیشتر وظایف فرماندار در شهر وظایف نظارتی بوده و  اجرای انتخابات از معدود وظایف اجرایی فرمانداران در شهرها است.

وی با اشاره به مهمترین وظایف نمایندگان فرماندار در برگزاری انتخابات بیان کرد: نمایدگان فرماندار با نظارت، مدیریت، تعامل و هوشیاری برگزای انتخابات در شعبه های مختلف را مدیریت کنند و مهمترین وظیفه آنان در موقع شمارش آرا است.

فرماندار ملایر گفت: با توجه به فشردگی رقابت گاه ممکن است با یک رای سرنوشت انتخابات و نماینده مجلس عوض شود و با توجه به همین امر نمایندگان فرماندار بایستی تمامی تلاش خود را در این قسمت انجام دهند.

وی گفت: وقی تجمیع آرا انجام شد بایستی به گونه ای باشد که اگر صدبار دیگر آرا شمارش شد باز همان نتیجه به دست آمده و بازشماری آرا یکسان باشد.

رضایی گف: رای مردم حق الناس بوده و نماینده های فرماندار در شعب و صندوق های مختلف رای باید تمامی تلاش خود را برای حفظ و حراست از آرای مردم کنند.

وی افزود: همه باید برای برگزاری یک انتخابات پرشور تلاش کنند و  و هر چند هر کدام از ما یک نظر در انتخابات دارد ولی باید همگی در راه حفظ حق الناس تلاش کنیم و حق تبلیغ له یا علیه فرد خاصی را نداریم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار