نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1394 - 23:22   |   کد مطلب: 18321
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از حضور حماسی و باشکوه مردم این شهرستان در انتخابات تقدیر کرد و گفت: حضور شهروندان ملایری در انتخابات هفتم اسفندماه بی نظیر و افتخار آمیز بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم ملایر با حضور حماسی خود در عرصه سیاسی کشور، گام بلندی در راستای عزتمندی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشتند.
وی اظهار کرد: این حضور بی نظیر و حداکثری با نقش آفرینی مردم رقم خورد و با پیروزی سرافرازانه در این انتخابات ثابت کردند که هر یک رای آنها در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار است.
وی ادامه داد: مردم میهن اسلامی ایران بار دیگر در این امر مهم، خطیر و سرنوشت ساز به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند و این وظیفه ملی خود را به خوبی انجام دادند.
رضایی همچنین از زحمات و تلاش های عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان و همراهی و مشارکت مردم تقدیر کرد و افزود: با حضور و تلاش بیش از سه هزار و 200 نفر از عوامل اجرایی، انتخابات در ملایر به نحو کاملا سالم، قانونی و عادلانه برگزار شد.
وی ادامه داد: حضور مردم شهرستان ملایر با مشارکت بیش از 140 هزار نفر در انتخابات، میزان حضور 60 درصدی بود که در فضایی آرام و همراه با امنیت کامل مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند.
فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: برای برقراری امنیت و آرامش مردم در روز رای گیری، اکیپ های زیادی را برای بازدید و رسیدگی به تخلفات تجهیز کردیم که با پیگیری های انجام شده با مورد مستندی از تخلفات مواجه نشدیم.
رضایی با بیان اینکه امروز مردم سالاری دینی در کشور ما نهادینه شده است، افزود: انتخابات اوج فعالیت های سیاسی برای دلسوزانی است که دل در گرو سرنوشت کشور دارند که مردم با مشارکت پرشور و باشکوه خود در انتخابات هفتم اسفندماه، اوج مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: این در حالیست که بعد از انتخابات سال 92 فضای دلسردی و بی تفاوتی، به فضایی امیدوار کننده تر و شاداب تر تبدیل شد و با کسب توفیقات بسیار مهم در عرصه دیپلماسی کشور، حضور مردم در انتخابات بسیار پرشورتر و حداکثری شد.
رضایی همچنین وجود داوطلبان از طیف ها و سلایق مختلف فکری را عامل مهم دیگر در حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با این حضور برگ زرین دیگری بر افتخارات میهن اسلامی افزودند و دشمنان را بار دیگر مایوس و نا امید کردند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس در ملایر به دور دوم کشیده شد، امیدواریم با همین تعهد، مسئولیت و کیفیت و با رعایت اخلاق مداری و قانون مداری انتخابات مرحله دوم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار