نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 18358
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد:
برپایی 249 پایگاه جشن نیکوکاری درملایر
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری 225 پایگاه در مدارس، 20 پایگاه سیار و چهار پایگاه در نمازهای جمعه شهرستان ملایر برپا می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی کولیوند در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته نیکوکاری در کشو رو برپایی جشن نیکوکاری در ملایر اظهار داشت: شعار امسال جشن نیکوکاری در سراسر کشور بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری انتخاب شده است.

وی با اشاره به پرپایی 249 پایگاه جشن عاطفه های در شهرستان ملایر بیان کرد: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری 225 پایگاه در مدارس، 20 پایگاه سیار و چهار پایگاه در نمازهای جمعه شهرستان ملایر برپا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر افزود: کلیه کمک های جمع آوری شده در این پایگاه‌ها در اختیار مدارس قرار گرفته تا در میان دانش آموزان نیازمند تقسیم شود.

وی  گفت: سال گذشته نیر 42 میلیون تومان کمک های نقدی و 115 میلیون تومان کمک غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک شد که انتظار می رود امسال علی رقم مشکلات اقتصادی این مبلغ 20 تا 30 درصد افزایش داشته باشد.

کولیوند با اشاره به توزیع 350 هزار پاکت در بین دانش آموزان برای کمک به این جشن بیان کرد: این پاکت‌ها  در بین دانش‌آموزان ابتدایی و دوره اول متوسطه  توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: یک هزار و 350 دانش آموز و 488 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر بوده که  از ابتدای سال تا کنون در راستای توانمندسازی آنان  325 میلیون تومان  کمک بلاعوض شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار