نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 18360
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر گفت: همزمان با روز درختکاری یک هزار و 100 نهال به یاد یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر در بام ملایر کاشته می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ منصور ابراهیمی در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرمانداری ملایر با اشاره به برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در روز شهید بیان کرد: امام خمینی(ره) با وجه به جایگاه والای فرهنگ شهادت در 22 اسفند ماه  و در حالی که تنها چند روز از پیروزی انقلاب گذشته بود دستور تاسیس بنیاد شهید را دادند.

وی افزود: به همین مناسبت برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این روز در ملایر از یک ماه گذشته آغاز شده و بیش از 40 برنامه متنوع در ملایر برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با اشاره  به مهمترین برنامه های بنیاد شهید ملایر بیان کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار ملایر و حضور خانواده های دسته جمعی خانواده‌های شهدا و ایثارگر در نمازجمعه و سخنرانی پیش ار خطبه از جمله برنامه های این شهرستان است.

وی با اشاره به کاشت 8 هزار نهال درخت به یاد 8 هزار شهید در استان بیان کرد: همزمان با روز درختکاری یک هزار و 100 نهال به یاد یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر در بام ملایر کاشته می‌شود.

ابراهیمی گفت: این برنامه با همکاری اداره منابع طبیعی و شهرداری ملایر و با حضور خانواده های ایثارگران و مسئولین شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به همکاری با آموزش و پرورش مسابقه نامه ای به شهید در بین دانش آموزان واعزام 22 راوی به مدارس برای روایتگری در ملایر برگزار خواهد شد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر گفت: برگزاری همایش روز شهید در دانشگاه ملی و آزاد ملایر و قرائت وصیت نامه شهدا در بین داشن آموزان از دیگر برنامه های روز شهید در ملایر است.

وی ازبرگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد و بیان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر روز 20 بهمن ماه از میدان دکتر بابک تا مزار شهدای گمنام دانشگاه آزد ملایر برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: سرکشی از خانواده های شهدا، غباروربی مزار شهدای بهشت هاجر، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، مسابقات ورزشی و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت روز شهید است.

وی گفت: همایش تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر و تجلیل از همسران شهدا نیز در سالن بنیاد شهید شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار