نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1394 - 14:48   |   کد مطلب: 18378
فرماندار ملایر گفت: مشکلات مسکن مهر در ملایر نسبت به سایر شهرستان های کشور بسیار کمتر است که باید برای رفاه حال مردم این مسایل مرتفع شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر در فرمانداری با تاکید  بر لزوم پیگیری های لازم برای رفع مسایل و مشکلات مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: مشکلات مسکن مهر ملایر هر چه سریعتر باید رفع شود.

وی افزود: مشکلات مسکن مهر در ملایر نسبت به سایر شهرستان های کشور بسیار کمتر است که باید برای رفاه حال مردم این مسایل مرتفع شود.

فرماندار ملایر گفت: نیاز است دستگاه های خدمات رسان، بانک های عامل و سایر عوامل مربوطه با همان نیت خیر و خارج از گیر و دارهای اداری کمک و مشارکت کنند تا مابقی مشکلات مسکن مهر ملایر در اوایل سال آینده به نتیجه برسد.

وی گفت: مسکن مهر اقدام خوبی در دولت قبل بود که کمک کرد تعداد قابل توجهی از اقشار کم درآمد جامعه صاحب مسکن شوند که البته بسیاری از ابعاد آن غیر کارشناسی بود.

رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه اتمام مسکن مهر در کشور تعهدی بر عهده دولت بود، دولت تدبیر و امید نیز تمام تلاش و همت خود را برای حل مشکلات مساکن مهر سراسر کشور و اتمام این پروژه مهم به کار گرفت.

وی افزود: هر کمکی که دولت یازدهم در بخش زیرساخت های مساکن مهر می توانست، انجام داد و اولویت مهم دولت نیز به سرانجام رساندن مسکن مهر است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر نیز گفت: دو هزارو 402 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی های 19 گانه و 84 بلوک زیر نظر اداره تعاون این شهرستان احداث شده است.

غلامرضا کارگر اظهار داشت: از این تعداد تاکنون یک هزارو 838 واحد به متقاضیان واگذار شده و 120 واحد دیگر نیز در آماده تحویل است.

وی ادامه داد: فروش اقساطی حدود یک هزارو 700 واحد مسکن مهر انجام شده که از این تعداد 88 واحد سند گرفته اند.

وی با بیان اینکه مشکلات بیشتر تعاونی های مسکن مهر ملایر رفع شده، افزود: تنها سه تعاونی 6، 12 و شاهد دارای مشکلاتی از قبیل تسهیلات بانکی، نداشتن ضامن اعضا، عدم مراجعه اعضا به بانک برای فروش اقساطی و سایر موراد هستند که در حال پیگیری است.

کارگر اظهار کرد: در حال حاضر ترانشه های مسکن مهر ملایر در حال انجام است و طبق هماهنگی های لازم با بانک های عامل و هیات مدیره تعاونی ها، در اوایل سال آینده مشکلات این تعاونی ها رفع خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار