نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. اسفند 1394 - 22:58   |   کد مطلب: 18403
امام جمعه ملایر گفت: شرایط حساس کنونی عزم راسخ مسئولان و منتخبان مردم در مجلس را می طلبد و همه باید در همه امور کشور گوش به فرمان رهبری باشیم تا به کشور گزند و آسیبی نرسد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تقدیر کرد و افزود: ملت ایران بار دیگر با این حضور حداکثری مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان دادند.
وی اظهار کرد: مردم ایران منتخبان خود را برای دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزیدند و با لبیک گفتن به فرموده های مقام معظم رهبری، وفاداری خود را به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند.
وی تاکید کرد: این حضور یک بار دیگر نشان داد که ملت ایران همواره پیرو ولی فقیه و رهبری بوده و با حضور حماسی خود در این عرصه سیاسی، پاسخ محکمی به تمام یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند.
حجت الاسلام فاضلیان ولایت فقیه و رهبری را بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز به برکت وجود ولی فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور ما در اوج امنیت و آرامش است و مسئولان نظام باید قدر مردم را به عنوان پشتوانه های محکم نظام بدانند.
وی با اشاره به وضعیت کشورهای همسایه و خاورمیانه گفت: شرایط حساس کنونی عزم راسخ مسئولان و منتخبان مردم در مجلس را می طلبد و همه باید در همه امور کشور گوش به فرمان رهبری باشیم تا به کشور گزند و آسیبی نرسد.
خطیب جمعه ملایر همچنین هفته احسان و نیکوکاری را فرصتی مناسب برای دستگیری از نیازمندان و محرومان دانست و بیان کرد: از پاکترین مال خود برای کمک به نیازمندان و مستضعفان انفاق کنید، مالی که خمس و زکات آن پرداخت شده است.
حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مظهر احسان و نیکوکاری و الگویی بزرگ برای ما هستند و همانگونه که در قرآن کریم نیز سفارش شده، پرداخت زکات موجب پاکی و برکت مال انسان می شود.
وی افزود: بهتر است خمس و زکات مالی که پرداخت می شود به کمیته امداد داده شود تا صرف نیازمندان، ایتام و محرومان و رفع بخشی از مشکلات آنها شود.
وی همچنین خواستار رعایت حرمت ایام فاطمیه(س) شد و گفت: ائمه جماعات باید در مساجد هر چه بیشتر به تبیین شخصیت وجودی فاطمه زهرا(س) و الگوگیری بانوان و دختران ما از این بانوی مکرم اسلام بپردازند.
حجت الاسلام فاضلیان خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز باید حرمت و شئونات ایام فاطمیه(س) حفظ شود و آیین و مراسم های سوگواری حضرت زهرا(س) باشکوه در مساجد و حسینیه ها برگزار شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار