نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. اسفند 1394 - 13:33   |   کد مطلب: 18409
مدیر فناوری اطلاعات شهرداری ملایر خبر داد؛
راه اندازی سامانه جامع پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در شهر ملایر
مدیر فناوری اطلاعات شهرداری ملایر گفت: سامانه جامع پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در شهر ملایر از 15 اسفند ماه به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمودرضا ملکی اظهار داشت : سامانه جامع پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در شهر ملایر از  15 اسفند ماه به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال 95 به صورت رسمی در پرتال اینترنتی شهرداری ملایر راه اندازی خواهد شد و فرآیند اجرای سامانه ملی عوارض خودرو با همکاری کارشناسان واحد درآمد، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ملایر و شرکت تجارت فناوری اطلاعات همفکران از نیمه دوم سال جاری شروع و از ابتدای سال آینده بطور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

 مدیر فناوری اطلاعات شهرداری ملایر افزود: این پروژه یکی از اقدامات تحقق شهر و شهرداری الکترونیک است و این سامانه ضعف ها و کاستی سامانه های قبلی عوارض خودرو را نداشته با توجه به اتصال آن به سامانه های اطلاعاتی و عملیاتی مرتبط، امکان پرداخت و وصول الکترونیکی عوارض وصدور غیر حضوری مفاصاحساب پرداخت عوارض مهیا شده است.

 

ملکی گفت: شهروندان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق اینترنت نسبت به پرداخت و اخذ مفاصاحساب اقدام کنند و این مفاصاحساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به پرتال شهرداری ملایر به نشانی www.malayer.ir و با وارد کردن شماره شناسناسه خودرو ( VIN) نسبت به مشاهده پرداخت عوارض سالیانه خودرو اقدام نموده و جهت اطمینان از اصالت مفاصاحساب های صادره شهروندان می توانند با مراجعه به وب سایت فوق و وارد کردن کد پیگیری مندرج بر روی مفاصاحساب از اصالت آن اطمینان حاصل نمایند .

ملکی ضمن درخواست از تمای شهروندان جهت پرداخت به موقع عوارض سالیانه خودرو خود افزودند در صورت عدم پرداخت بموقع عوارض سالیانه خودرو، مالکین مشمول 2% جریمه دیرکرد بصورت ماهیانه خواهند شد که به مبلغ عوارض اضافه می شود .

دیدگاه شما

آخرین اخبار