نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. اسفند 1394 - 13:21   |   کد مطلب: 18435
رئیس اداره میراث فرهنگی خبر داد:
برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر در ملایر
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر گفت: رزمایش ترافیک و خدمات سفر در روز سه شنبه 25 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا بهاری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر با اشاره به برنامه های نوروزی شهرستان ملایر اظهار داشت:  با توجه به بازدیدها و گزارش‌های رسیده از تأسیسات گردشگری و واحدهای صنوف به ویژه صنوفی که در زمینه ارزاق عمومی فعالیت آمادگی کامل برای ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی در شهرستان وجود دارد.

وی افزود: برنامه های  طرح استقبال از بهار در روز اول نوروز با حضور مسئولین شهر و اهدای هدیه به مسافران نوروزی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر گفت: برگزاری مسابقه سبزه آرایی، برگزاری نمایش خیابانی و طزح اتوبوس توریستی در شهر از دیگر برنامه های ملایر در ایام نوروز است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر در ملایر بیان کرد: رزمایش ترافیک و خدمات سفر در روز سه شنبه 25 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ملایر برگزار می شود.

بهاری گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران کمیته های ده گانه برای  در خدمات سفر در ملایر مشخص شده است و هر کدام وظایف خاصی بر عهده دارند.

وی افزود: بروشورهای راهنمایی مسافران به همراه نقشه شهر ملایر اماده شده و در چادرهای هلال احمر به مسافران نوروزی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر گفت: آمادگی‌های لازم برای بازدید از موزه لطفعلیان به عنوان بزرگترین موزه استان همدان در ایام نوروز انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر نیز در این جلسه با اشاره به برنامه های اداره آموزش و پرورش در ایم نوروز بیان کرد: 7 مدرسه با 42 کلاس در ایام نوروز برای اسکان مسافران نوروز آماده شده است.

کاوه برخورداری افزود: این تعداد مدارس ظزفیت پذیرش 250 مسافر را داشته و  خانه معلم با 32 تخت آماده پذیرش مهمان‌های نوروزی شهرستان هستند.

وی با اشاره به آمادگی نمازخانه مدارس و آموزش و پرورش برای پذیرش مسافر افزود: برای مواقع مواقع اضطراری نمازخانه مدارس و آموزش و پرورش نیز اماده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر افزود: ستاد اسکان مسافر نوروزی  نیز برای ارائه خمات در آموزش و پرورش ملایر تشکیل شده و مسافران نوروزی می توانند به این مکان مراجعه کنند.

وی افزود: برای راهنمایی مسافران نوروزی نیز بنرهای اطلاع رسانی اسکان مسافران در ورودی های شهر نصب می شود تا مسافران به راحتی در شهر به مکان های اسکان هدایت شوند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار