نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. اسفند 1394 - 13:35   |   کد مطلب: 18436
رئیس اداره صنعت ملایر خبر داد:
عرضه مستقيم ميوه شب عيد در 39 نقطه شهرستان ملایر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: میو های شب عید در شهرستان ملایر در 31 نقطه شهری و 8 نقطه روستایی توزیع خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ داریوش صفاری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر با اشاره به برنامه توزیع میوه شب در شهرستان ملایر اظهار داشت: توزیع میوه شب عید در 39 نقطه شهرستان ملایر از 25 اسفند ماه اغاز خواهد شد.

وی افزود: میو های شب عید در شهرستان ملایر در 31 نقطه  شهری و 8 نقطه روستایی توزیع و قیمت ان بر اساس مصوب قیمت کشوری خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با اشاره به تشکیل چهار اکیپ نظارت بر بازار بیان کرد: چهار اکیپ مشترک با اداره های بهداشت، اتاق اصناف و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت از 15 تا 29 اسفند ماه برای  نظارت بر بازار نشکیل شده است.

وی افزود: دو اکیپ مخصوص نیز در این ایام بر قیمت های بازار نظارت داشته تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

صفاری با شاره به توزیع مرغ منجمد در بازار بیان کرد: در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ بوده و با توجه به نظارت از افزایش این قیمت جلوگیری شده و با توزیع مرغ منجمد با قیمت 4 هزار و 850  این قیمت کاهش خواهد یافت.

وی همپنین با اشاره به فعالیت 28 نانوایی در ایام عید بیان کرد: جهت رفاه حال مسافران نوروزی نیز 28 نانوایی در شهر ملایر تا ساعت 9 شب فعالیت خواهند داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایرافزود:  در روستاها نیز با توجه به افزایش درخواست نان سهمیه آرد فروردین ماه به آنان داده شده تا دچار مشکل نشوند.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های ملایر نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل کلیه شرکت‌های حمل و نقل شهرستان برای ارائه خدمات گفت: پیش‌فروش حضوری و اینترنتی بلیط اتوبوس‌ها از 25 اسفندماه در شهرستان آغاز می‌شود.

سید اسماعیل صفوی‌زاده افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی در تمام محورهای شهرستان وجود داشته و این مجتمع‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند و بازدیدهای لازم از این مجتمع‌ها نیز انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی مرکز معاینه فنی شهرستان نیز افزود: 5 هزار کتابچه شامل ساعات حرکت، تقویم و غیره آماده شده که در زمان تهیه بلیط در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار