نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. اسفند 1394 - 23:49   |   کد مطلب: 18477
امام جمعه موقت ملایر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پشتیبان مردم مظلوم جهان است و تنها کشوری است که از کشورهای درگیر ظلم و ستم استکبار حمایت می کند.

به گزارش ملایری‌هابه نقل از ایرنا حجت الاسلام عبدالله مقدسیان در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: امروز ظالمان آل سعود، رژیم اسراییل، وهابیت، گروه های تکفیری داعش و حامیان آنها در کشورهای مظلومی چون عراق، کویت، سوریه و فلسطین مردم بی دفاع را به خاک و خون می کشند و ایران همراه از حمایت خود از مظلومان دست برنمی دارد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکیده کرده اند هر کس در هر نقطه ای از دنیا با اسراییل بجنگد، جمهوری اسلامی ایران از آنها حمایت می کند و به مظلومان یاری می رساند.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با داشتن رهبری مقتدر و آگاه، رفاه، آسایش و امنیت را برای ملت و نظام به ارمغان آورده و باید همواره در خط ولایت فقیه و رهبری برای حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب حرکت کنیم.
حجت الاسلام مقدسیان با بیان اینکه ما منکر مشکلات در جامعه نیستیم، افزود: رفع این مشکلات نیازمند ارایه راهکارها و برنامه های کاربردی است و مسئولان باید برنامه ریزی های لازم را برای کم کردن فاصله طبقاتی بین ثروت و فقر داشته باشند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: ملت ایران وفاداری خود را در انتخابات هفتم اسفندماه به مسئولان نظام و منتخبان مجلس دهم ثابت کردند و امروز نوبت مسئولان و منتخبان مردم است که دین خود را نسبت به آنها ادا کنند.
خطیب جمعه موقت ملایر گفت: منتخبان مردم در مجلس باید تمام تلاش و کوشش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان، ازدواج و سایر مسایل به کار گیرند، چراکه در برابر هر یک رای مردم مسئول هستند.
حجت الاسلام مقدسیان با تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: حضرت فاطمه(س) در همه ابعاد زندگی دارای شخصیتی ویژه و الگویی به تمام معنا برای ما در طول زندگی است.
وی همچنین به سالروز تاسیس بنیاد شهید در 22 اسفندماه اشاره کرد و افزود: این نهاد مقدس به فرمان امام راحل(ره) تاسیس شد و امروز وظیفه مهم ما تکریم خانواده های معظم شهدا و پاسداری از خون پاک شهیدان این ملت است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار