نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1394 - 13:12   |   کد مطلب: 18488
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در چهارشنبه آخر سال خط قرمز پلیس ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم بوده و با هنجارشکنان برخورد خواهدشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ شعبان ترک‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال خط قرمز پلیس ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم بوده و با هنجارشکنان برخورد خواهدشد.

وی افزود: نیروی انتظامی با شادی مردم مخالف نبوده و نگاه پلیس در این شب نگاه پیشگیرانه و جلوگیری از هرگونه حوادث جبران‌ناپذیر است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با تاکید بر مراقبت والدین از کودکان در این شب بیان کرد: به خانواه‌ها توصیه می شود که مراسم این شب خانواده محور برگزار شده واز خرید مواد محترقه آتش‌زا خودداری کنند.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با فروشندگان مواد محترقه بیان کرد: بیش از سه هزار انواع ترقه آتش‌زا توسط پلیس پاوای شهرستان ملایر در این ایام کشف شده است.

ترک نیا گفت: کسانی که در این چهارشنبه آخر سال باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شوند دستگیر شده و تا پایان نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز بیان کرد: طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند ماه آغاز شده و نیروی انتظای با بسیج کلیه نیروها در راستای ایجاد امنیت مردم تلاش خواهدکرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: نیروی انتظامی با آمادگی صددرصد و زیر نظر قرارگاه امام علی(ع)استان و تشکیل این قرارگاه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ملایربرنامه ریزی‌های مربوط به ایام نوروز را انجام می دهد.

وی افزود: شش ایستگاه نوروزی پلیس در سطح شهرستان ملایر و در مکان‌های میدان کوثر، پل حرم آباد، شهر جوکار، میدان استقلال، شهر سامن و زنگنه دایر می شود.

وی افزود: در این ایستگاه‌ها علاوه بر مراقبت از مردم در حال استراحت و ایجاد امنیت آنان و مراقبت از جاده ها راهنمایی‌های لازم به مسافران نوروزی داده می شود.

ترک نیا گفت: در سطح شهر نیز نیروی‌های پلیس در دو شیفت و در گشت های نوروزی وضعیت امنیت شهر را از 27 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه برقرار می کنند.

وی با اشاره  آماده باش کلیه نیروهای نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: گشتی های نیروی انتظامی نیز از 15 اسفند ماه در شهر و بازار حضور داشته و وضع امنیت شهر را برقرار می کنند.

دیدگاه شما