نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. اسفند 1394 - 16:47   |   کد مطلب: 18525
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد؛
واگذاری 9 دستگاه تراکتور به مددجویان ملایری
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در راستای فراهم نمودن اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر 9 دستگاه تراکتور به آنان واگذار گردید .

به گزارش ملایری‌ها؛ علی کولیوند با اشاره به اینکه قیمت آزاد هر یک از این تراکتورها 41 میلیون تومان است ، اظهار داشت : قیمت امدادی این تراکتورها  36 میلیون و 700 هزار تومان است که ٣٠ میلیون تومان آن تسهیلات بانکی از محل صندوق اشتغال نیازمندان کمیته امداد و 6 میلیون و 700 هزار تومان آورده مددجویان می باشد .

وی با اشاره به اینکه این تراکتورها در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت واگذار می شود ، افزود : توزیع این تعداد دستگاه تراکتور در راستای  توسعه فرصت های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد انجام می شود که بنا برتوافق، تراکتورها با ده درصد تخفیف در قیمت اصلی و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار می گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر افزود: پایدارسازی طرح های اشتغال روستایی ، توسعه و رونق بخشی به طرح های کشاورزی مددجویان ساکن روستاها و همچنین اسکان خانوارها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهرها مهمترین اهداف واگذاری تراکتور به مددجویان می باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار