نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. فروردين 1395 - 15:06   |   کد مطلب: 18589
امام جمعه موقت ملایر گفت: اقتصاد مقاومتی نجات دهنده کشور بوده وکمر دشمنان را شکسته و آنان را به زانو درخواهد آورد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت السلام والمسلمین مقدسیان در خطبه های عبادی سیاسی اولین نماز جمعه سال 95 در ملایر با اشاره به نام گذاری سال 95 به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نجات دهنده کشور بوده وکمر دشمنان را شکسته و آنان را به زانو درخواهد آورد.

وی افزود: اگرمیخواهیم تحریم‌های دشمنان عمل نکرده و وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشیم باید دراقدام  وعمل به اقتصاد مقاومتی تلاش فروان کنیم.

امام جمعه موقت ملایرگفت: اشتغال جوانان، رفع مشکلات تولید، خروج از رکود و حل مشکلات کشور همه در اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است و باید در  راه تحقق این امر رهبری همت کرد.

وی با اشاره به ناامنی های موجود در کشورهای جهان بیان کرد: امروز دنیا در آتش فتنه می سوزد ولی ایران اسلامی  به برکت رهبری و تبعیت مردم از ولایت و رهبری درامنیت  کامل به سر می برد.

مقدسیان با اشاره به ایجاد تحریم های جدید توسط آمریکا علیه ایران اسلامی بیان کرد: آمریکا همواره عهدشکن بوده ولی باید بداند ولی  هیچ غلطی نخواهد کرد و در مقابل اسلام به زانو در خواهد آمد.

وی افزود: رفع مشکلات تولید ازدیگرثمرات اقتصاد مقاومتی بوده عجین شدن نام امسال با اقتصاد مقاومتی توسط رهبری نشان از اهمیت واالی این مسئله است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در بیست جمادی الثانی و یازده فروردین بیان کرد: سال 95 با حضرت زهرا(س) عجین شده و هم ابتدای سال و هم انتهای سال مزین به نام این بانوی بزرگوار است.

وی با اشاره به سالروز همه پرسی جمهوری اسلامی در دهم فروردین ماه بیان کرد: مردم ایران در این روز با حضور گسترده به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و تغییر رژیم منحوس پهلوی را انتخاب کردند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار