نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. فروردين 1395 - 10:27   |   کد مطلب: 18590
رئیس اداره اوقاف شهرستان ملایر خبر داد
برگزاری طرح آرامش بهاری در 10 بقعه شاخص شهرستان ملایر
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای طرح آرامش بهاری در 10 بقعه شاخص این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با تأکید بر اینکه اهداف اداره اوقاف در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است اظهار کرد: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های اداره اوقاف در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است که در ایام نوروز در امامزادگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 بقعه شاخص ملایر مجری طرح آرامش بهاری در ایام نوروز هستند ادامه داد: تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابراهیم (ع)، امامزاده عبدالله (ع) مهرآباد و امامزاده علی اکبر (ع) کرکان از جمله امامزادگانی هستند که مجری طرح آرامش بهاری بوده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه هفت مبلغ بومی، اعزامی و روحانی ثابت در امامزادگان ملایر مستقر هستند تصریح کرد: یک مبلغ خانم در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و یک مبلغ خانم در امامزاده عبدالله (ع) ملایر مستقر هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 300 نفر در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری در ملایر اسکان موقت یافته‌اند تصریح کرد: روزانه بیش از هزار نفر از امامزادگان ملایر بازدید می‌کنند که در مجموع از ابتدای سال تاکنون به 7 هزار نفر رسیده است.

اسدپور تأکید کرد: خیمه معرفت در تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله (ع) و مقبره سیف‌الدوله برپا شده است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه آرامش بهاری «سلسله مباحث نمایشگاهی» یکی از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری است خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابراهیم(ع) طجر سامن، امامزاده علی‌اکبر(ع) کرکان و ... برپا شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار