پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

9. فروردين 1395 - 10:03   |   کد مطلب: 18608
در هفته اول تعطیلات نوروز انجام شد
اقامت بیش از 9 هزار مسافر نوروزی در ملایر
فرماندار ویژه ملایر از اقامت بیش از 9 هزار نفر از مسافران نوروزی در هفته اول تعطیلات نوروز در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و جلسات انجام شده ستاد تسهیلات نوروزی قبل از تعطیلات با دستگاه‌های خدمات‌رسان و ادارات مرتبط در شهرستان تاکنون خدمات خوبی به مسافران نوروزی در ملایر صورت گرفته است.

وی گفت: همه دستگاه‌ها از ابتدای تعطیلات نوروز برنامه‌های خود را به خوبی پیش برده و رضایتمندی مسافران نوروزی را طبق نظرسنجی‌های انجام شده در بر داشته است.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در روز اول نوروز با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان با حضور تعدادی از مسئولان در ورودی‌های شهر ملایر از اولین مسافرین نوروزی این شهر با اهدای گل، سوغات ملایر و صنایع دستی استقبال شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی بازدیدهای انجام شده از دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی روند خدمات‌رسانی به مسافرین در همه بخش‌ها مناسب و به موقع بوده و در برخی موارد نیز که مشکلاتی وجود داشته با پیگیری‌های صورت گرفته نسبت به رفع مشکلات اقدام شده است.

رضایی از اقامت بیش از 9 هزار نفر از مسافرین نوروزی در شهرستان ملایر طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 600 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش در مدارس و خانه معلم و مابقی نیز در مهمان‌سراها، ستادهای اسکان ادارات، دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های در نظر گرفته شده و... اقامت گزیدند.

وی همچنین به بازدید مسافرین نوروزی از مکان‌های دیدنی شهرستان طی یک هفته گذشته اشاره کرد و افزود: از ابتدای نوروز تاکنون 12 هزار و 700 نفر از عمارت مصدقی، موزه لطفعلیان، ارگ نوشیجان ، پارک سیفیه و دیگر مکان‌های دیدنی در شهرستان ملایر بازدید کردند.

فرماندار ملایر همچنین به خدمات دیگر دستگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: در این زمینه طی بازدیدهای صورت گرفته از چادرهای هلال احمر، امداد خودروی جاده‌ای، ایستگاه‌های نیروی انتظامی در ورودی‌ها و... نیز خدمات‌رسانی به خوبی در حال انجام است.

وی به برنامه‌های اداره میراث فرهنگی در خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی اشاره کرد و گفت: برپایی چندین نمایشگاه در موزه لطفعلیان، تور نیم روزه ملایرگردی در ایام تعطیلات برای مسافرین و گردشگران از آثار تاریخی تفریحی ملایر، برپایی سیاه چادر عشایر و همچنین اتوبوس عرضه صنایع دستی در مجموعه تفریحی توریستی کوثر از جمله خدمات این اداره به مسافران و گردشگران است.

رضایی در ادامه از پیش‌بینی دو برابری اقامت و بازدید مسافرین و گردشگران نوروزی در هفته دوم تعطیلات نوروز در ملایر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مسافرین و گردشگران تا پایان تعطیلات اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: اکیپ‌های نظارت و بازرسی نیز در ایام تعطیلات به صورت مستمر فعال بوده و بازرسی خود را از همه واحدهای عرضه مواد غذایی، خدماتی رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و... دارند.

فرماندار ویژه ملایر خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم نیز برای 13 فروردین ماه با همکاری همه دستگاه‌ها در مراکز تفریحی، توریستی، پارک‌ها و... انجام شده که امیدواریم مسافرین با خاطره‌ای ‌خوش شهر ملایر را ترک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار