نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. فروردين 1395 - 11:23   |   کد مطلب: 18617
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد؛
اسکان بیش از 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس ملایر
مدیر آموزش و پرورش ملایر از اسکان بیش از 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس ملایر از اول تعطیلات نوروز تا به امروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها کاوه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به خدمات آموزش و پرورش ملایر در خصوص اسکان فرهنگیان اظهار داشت: امسال با برنامه‏‎ریزی انجام شده هفت مدرسه با 52 کلاس با امکانات و تجهیزات لازم و 32 تخت نیز در خانه معلم برای اسکان فرهنگیان در ملایر در نظر گرفته شد.

وی افزود: در این زمینه مدارس نمونه سیفیه، شبانه‌روزی متوسطه دوم محمد ملایری، شبانه‌روزی متوسطه اول (شقایق) محمد ملایری، حاج رهبر، شهید مدنی، فرهیختگان، ابونصر فارابی و خانه معلم برای اسکان فرهنگیان مجهز شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود همه هدف ما خدمت‌رسانی مناسب و با کیفیت به فرهنگیان و مسافرین نوروزی بوده که استقبال بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، بود.

وی با بیان اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان از 29 اسفندماه سال گذشته فعال شده و تا 12 فروردین آماده خدمات‎دهی به مسافرین نوروزی هستند، گفت: طبق آمار ثبت شده در سامانه ستاد اسکان تاکنون بیش از 2 هزار مسافر نوروزی در این ستادها اسکان داده شده‌اند.

برخورداری تصریح کرد: پیش‎بینی می‌شود طی چند روز باقیمانده از تعطیلات نوروز نیز تعداد مراجعین به ستادهای اسکان تا یک‌هزار نفر دیگر افزایش داشته و این آمار تا پایان تعطیلات نوروز به مرز 3 هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار مسافر نوروزی از خدمات ستادهای اسکان فرهنگیان در ملایر بهره‌مند شدند، خاطر نشان کرد: امسال این آمار نسبت به سال گذشته رشد 1.5 برابری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما