نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. فروردين 1395 - 13:18   |   کد مطلب: 18643
پس از خالی بودن صندلی معاونت عمرانی فرمانداری ملایر از اردیبهشت سال 94 محمد حامدی‌نژاد به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملایر 94 محمد حامدی نژاد به عنوان به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه ملایر معرفی شد.

فرماندار ملایر در این جلسه با اشاره به حساسیت‌های زیاد پست معاون عمرانی فرمانداری ملایر اظهار داشت: تجربه، بومی بودن، صداقت، سلامت نفس و هم سو بودن با سیاست های دولت اصلی ترین شاخص های مد نظر برای انتخاب معاونت عمرانی ملایر بود.

عبدالعظیم رضایی افزود: بحث های اقتصادی و مشکلات عمرانی جزء اولیوت های کاری بوده و با تشکر از آقایان نجفی و عبدالملکی این سمت به آقا حامدی نژاد محول می شود.

وی تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی را جزء اولین اقدامات معاون جدید فرمانداری ملایر عنوان کرد و افزود: بایستی یک برنامه ریزی صحیح انجام گرفته و ظزف مدت دو هفته آینده این کارگروه تشکیل شود.

فرماندار ملایر افزود: هر اداره جلسه ای گذاشته و با توجه به وظایف و  ظرفیت های موجود در بحث اقتصاد مقاومتی را معرفی و  هماهنگی های لازم را با معاون عمرانی انجام دهند.

محمد حامدی نژاد نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت بد ساخت و ساز در سال 94 بیان کرد: ساخت و ساز بیش از 300 شغل را در بر گرفته و رونق این امر باعث بسیاری از بیکاری ها خواهد شد.

وی گفت: باید با هماهنگی و همکاری اقدمات  شایسته ای برای آینده انجام داد و با تدوین یک برنامه ریزی صحیح و مدون چهارچوب کار را مشخص کرد.

معاون جدید عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ملایر افزود: در برنامه چشم انداز توسعه باید ایران کشور نمونه در منطقه باشد ولی تا کنون مسئولین نتوانسته اند کار را به جلو ببرند.

وی افزود: امسال در بودجه با تاخیر مواجه بوده و باید برنامه ریزی مناسبی داشت تا این تاخیر بودجه جبران شود و در این راه بخش خصوصی نقشی موثر دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار