نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1395 - 14:47   |   کد مطلب: 18741
فرماندار ملایر گفت: تا کنون اقدامات خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات انجام شده و ملایر آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جلسه کميته هاي ستاد انتخابات شهرستان ملاير با اشاره به آمادگی ملایر برای برگزاری دوردوم انتخابات بیان کرد: تا کنون اقدامات خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات انجام شده است.

وی افزود: رعایت اصل بی طرفی در دور دوم انتخابات همچون دور اول بسیار مهم بوده و برگزاری یک انتخابات دور از ابهام وتنش وحاشيه بسیار مهم است.

فرماندار ملایر با اشاره به برگزاری خوب انتخابات دور اول در ملایر بیان کرد: بايد مواظب بود که ابروي مجموعه با يک حرف يا عمل نسنجيده زيرسوال نرود.

وی افزود: با توجه به برگزاری دور اول انتخابات در ملایرباید ضعف هاي دور قبل اگر بوده بررسي ورفع شود ونقطه قوت ها بايد قوي تر شود.

رضایی افزود: باید زمینه حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات همچون دور اول انجام شده تا در این انتخابات نیز شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

در این  جلسه در خصوص صندوق‌های رای گیری ،محل نگهداري صندوق‌ها ونرم افزار ،آمادگي محل شعب اخذ راي وقوي تر شدن کميته اطلاع رساني جهت حضور حد اکثري مردم بحث وگفتگو شد.

گفتنی است از در پایان دور اول انتخابات ملایر آقای محمد کاظمی به مجلس راه یافته و آقایان احد آزادی خواه و علیرضا امامی به دور دوم انتخابات راه یافته اند.

مرحله  دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما