فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. فروردين 1395 - 22:41   |   کد مطلب: 18743
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بی‎احتیاطی راننده خودروی خاور باعث مرگ کودک خردسال در این شهرستان شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ شعبان ترک‎نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مرگ کودک خردسال در نتیجه بی‎احتیاطی راننده خودروی خاور خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های واصله و مشاهده مأموران حاضر در صحنه این رویداد تلخ و ناگوار، راننده یک دستگاه خاور که قصد خروج از محوطه حیاط را داشت به علت بی‌احتیاطی و بی‌توجهی موجب مجروح شدن یک کودک خردسال شد.

وی با بیان اینکه این کودک که از بستگان راننده است، هنگام خروج خودرو از حیاط زیر گرفته شد، افزود: به علت شدت جراحات، متاسفانه کودک در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه سخنانش از کشف سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در ملایر خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی نیسان در یکی از خیابان‎های شهر، بلافاصله طرح مهار در یگان‌های مختلف به اجرا درآمد که منجر به توقیف خودرو قبل از خروج از شهر شد.

وی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی پراید نیز که دهم فروردین سال جاری از قزوین به سرقت رفته بود، در یکی از خیابان‌های شهر ملایر شناسایی و کشف شد.

ترک‎نیا در ادامه افزود: یک دستگاه خودروی پراید سرقتی از شهر اراک و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز توسط مأموران انتظامی شهرستان کشف شد.

وی برخورد با کالای قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان دانست و ادامه داد: مأموران این شهرستان در حین کنترل جاده‎های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند که در بازرسی از آن 95 تخته پتوی خارجی و قاچاق به ارزش 25 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان سخنانش از کشف 7 میلیارد ریال ذرت قاچاق به میزان 26 تن و 750 کیلوگرم از یک تریلر خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما