نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1395 - 22:51   |   کد مطلب: 18744
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد، پیش‌فروش 176 واحد مسکن شهری در ملایر آغاز شده است، گفت: افراد متقاضی می‌توانند با دریافت 30 میلیون تومان وام با کارمزد کم و 20 میلیون تومان آورده شخصی، صاحب‌خانه شوند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ مسعود رضایی  در دیدار کارکنان بنیاد مسکن با امام جمعه ملایر، با بیان اینکه تاکنون 600 واحد مسکن شهری در ملایر احداث شده است، ادامه داد: در بحث مسکن روستایی نیز شهرستان ملایر 18 هزار و 300 واحد سهمیه داشت که تاکنون 16 هزار واحد برای دریافت تسهیلات و عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و 15 هزار واحد نیز به مرحله بهره‌برداری سیده است.

وی با اشاره به اینکه در این بخش تاکنون 175 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: بهساز ی و جدولگذاری 82 روستای ملایر انجام شده است و در سال گذشته با وجود مشکلات مالی بهسازی 16 روستا آغاز شد.

رضایی اظهار کرد: سال گذشته سهمیه قیر رایگان ملایر 3 هزار تن بوده است که با پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم برای بهسازی و آسفالت روستاها بیش از 8 هزار تن قیر رایگان دریافت کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: طبق توافق انجام شده و با همکاری و مساعدت 3 نهاد مقدس کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن مقرر شده، مسکن مورد نیاز مددجویان احداث و در اختیارشان قرار بگیرد و تاکنون و از همین مسیر 45 واحد برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که دارای 2 معلول هستند و 200 واحد برای مدجویان کمیته امداد ساخته و در اختیارشان قرار گرفته است.

رضایی به تأسیس انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در مراکز استان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در ملایر انتظار می‌رود با محوریت امام جمعه شهرستان، این انجمن در ملایر نیز تأسیس شود.

امام جمعه ملایر نیز در دیدار رئیس و کارکنان بینیاد مسکن شهرستان ملایر با بیان اینکه عملکرد و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر مایه خرسندی است، گفت: این نهاد مقدس یکی از صدقات جاریه حضرت امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.

آیت‌الله "سیدرضا فاضلیان" افزود: در سال جدید که با نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده، انتظار می‌رود مسئولان مراقب نیت خود باشند و اقدامات خود را خالصانه و صادقانه به نیت زمینه‌سازی برای ظهور انام زمان(عج) انجام دهند.

وی با اشاره به روایات و احادیث، اظهار کرد: کسی که یک مسکن در اختیار مومنی بگذارد خداوند چندین برابر اقدام او از مساکین بهشتی در اختیارش قرار می‌دهد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه هر آئینه برآوردن حاجات برادر مومن نزد خداوند بالاتر از به‌جا آوردن 10 حج مستحب است، بر لزوم اولویت قراردادن نیازهای مستمندان، سادات و خانواده معظم شهدا در بحث تأمین مسکن، تاکید کرد.

دیدگاه شما