نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1395 - 14:39   |   کد مطلب: 18762
دبیربرگزاری سومین دوره طرح مردمی نذرکتاب ،نشردانایی شهرستان ملایر گفت: سومین دوره طرح نذرکتاب، نشردانایی با یاد شهید مدافع حرم ابراهیم خانی و با هدف اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

محمودآصفی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌‌ها با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح مردمی نذرکتاب ،نشردانایی شهرستان ملایر در تابستان امسال اظهار داشت : سعی می شود این طرح  امسال پرقدرت تر از دو دوره پیشین و با یاری مردم شریف شهرستان و با استعانت از روح ملکوتی شهید مدافع حرم ابراهیم خانی برگزار شود.

وی گفت: در سال گذشته این طرح با محوریت کتاب ارزشمند " ر" پیرامون زندگی شهید بزرگوار رسول حیدری و با یاد شهدای واقعه منا در شهرستان ملایر برگزار شد که ماحصل آن اهدای پنج هزار و 530 جلد کتاب از سوی مردم فرهنگ دوست  به کودکان مناطق محروم شهرستان بود.

دبیربرگزاری سومین دوره طرح مردمی نذرکتاب ،نشردانایی شهرستان ملایر بیان کرد: این طرح توسط جوانان جمعیت مردمی صبح ملایر بعنوان تشکلی کاملا مستقل و برآمده از مردم مومن و انقلابی ملایر اجرا می شود.

وی گفت: طرح مردمی نذرکتاب ،نشردانایی  امسال نیز با مدد مردم شریف و توجه ویژه مسئولین ارزشی شهرستان این طرح با هدف اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با یاد شهید ابراهیم خانی نخستین شهید مدافع حرم ملایری برگ زرینی از بلند اندیشی و آینده نگری مردمان شریف ملایر خواهد بود.

آصفی گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است که بر همین اساس دبیر سیاستگذاری این طرح و دبیرکل جمعیت مردمی صبح ملایر تاکید بسیاری بر برگزاری مراسم های جانبی در این طرح نظیر مسابقه کتابخوانی و .... دارند که امیدواریم با همت مسئولین آموزشی شهرستان بتوانیم این برنامه را نیز در جنب طرح نذرکتاب و نشر دانایی سال جاری برگزارنمائیم.

وی افزود : سال گذشته و در جریان مراسم اختتامیه از استاد بهادری از معلمین پیشکسوت قرآن وتئاتر شهرستان تجلیل قرار شده واین دوره نیز در مراسم اختتامیه از پیشکسوتان در عرصه فرهنگ و معارف اسلامی تجلیل خواهد شد.

دبیربرگزاری سومین دوره طرح مردمی نذرکتاب ،نشردانایی شهرستان ملایر افزوداساتید برجسته  استاد حمید سبزواری ، عبدالجبار کاکایی ، محمدعلی گودینی ، کامران شرفشاهی ، غلامرضا بکتاش و انتشاراتی های تجلی مهر ، عروج ،گوهر و.... در برگزاری دوره دوم نقش موثری داشته که جای تقدیر دارد.

وی افزود: امسال نیز این بزرگواران از تنها طرح اهدای کتاب مردم نهاد در استان همدان حمایت به عمل و پیش بینی می شود در این دوره ده هزار جلد کتاب اهدا شود.

آصفی گفت: همچون دوره های قبل به مردم نهاد بودن طرح و همچنین گردآوری کتب ارزشمند دینی ، انقلابی و عمومی که مناسب با رده های سنی دانش آموزی باشد تاکید ویژه داشته و طی روزهای آتی توسط شورای سیاستگذاری دبیر علمی طرح نیز منصوب خواهد شد.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار