نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. فروردين 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 18765
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد: تیم کبدی بانوان ملایر نمایند استان در مسابقات دسته جات آزاد ساحی و انتخابی تیم ملی حضور خواهد داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به حضور تیم بانوان کبدی ملایر در مسابقات آزاد ساحلی و انتخابی تیم ملی اظهار داشت: پس از درخواست فدراسیون کبدی از ادار کل استان همدان در راستای شرکت در مسابقات گزینشی تیم ملی کبدی و اعلام به هیئات کبدی استان همدان ،تیم کبدی بانوان  شهرستان ملایر با توجه به سابقه درخشان در این بازیها به مسابقات اعزام می گردد.

وی افزود: این تیم در دوره های قبلی خوش درخشید و دو تن از بانوان کبدی کار خود را در جمع اردونشینان کبدی رسانده بودند همچنین مربی بانوان نیز از سوی فدراسیون در جمع مربیان استعداد یاب کشور قرار گرقت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این تیم که از هفتم اردیبهشت جهت حضور در مسابقات به شهر تهران سفر می کند یکی از بختهای قهرمانی محسوب می شود .

وی همچنین با اشاره به حضور تیم خانه جوانان ملایر در مسابقات لیگ دسته 3 کشور بیان کرد: تیم فوتسال خانه جوانان پس از شرکت در لیگ برتر استان و قهرمانی در این بازی ها به لیگ 3 کشور سعود کرد وسهمیه استان در این بازی ها خواهد بود .

وی افزود:  این لیگ در چهار گروه 8 تیمه در مرحله مقدماتی  از 12تا 20 اردیبهشت به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

رضایی افزود:  در این مسابقات  تیم‌های ایلام،تبریز،کرمانشاه ،اسلام آباد غرب و استان مرکزی با تیم خانه جوانان ملایر هم گروه هستند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما