نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. فروردين 1395 - 11:43   |   کد مطلب: 18787
مرحله نهايي انتخابی تیم ملی کشتی؛
میثم مصطفی جوکار آماده برای کسب دوبنده المپیک
میثم مصطفی جوکار تنها کشتی‌گیر استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی آزاد کشتی فردا برای کسب دوبنده تیم ملی در مسابقات المپیک به روی تشک می رود

به گزارش ملایری‌ها؛ مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی  فردا و قبل از برگزاری مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی و در چهار وزن برگزار خواهد شد.

قهرمان و دلاور ملایر در وزن 86 کیلو و در شلوغ ترین وزن این مسابقات با علیرضا کریمی از استان البرز احسان لشگری از قزوین و  رضا بیات از تهران برای کسب دوبنده تیم ملی رقابت دارد.

مسعود مصطفی جوکار مربی و برادر این ورزشکار ملایری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت میثم مصطفی جوکار اظهار داشت: میثم تمرینات خولی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: میثم در سه ماهه اخیر با تمرینات مداوم در ملایر،همدان،  بروجرد و کرمانشاه آمادگی لازم برای شرکت در این مسابقات را کسب کرده است.

نائب قهرمان سابق المپیک با اشاره به وضعیت حریفان میثم مصطفی جوکار بیان کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی همه حریفان به خوبی تمرین کرده اند و همگی برای کسب پیراهن تیم ملی حضور پیدا می کنند.

وی گفت: همه کشتی گیران دارای آمادگی کامل بوده مسابقات کشتی قابل پیش بینی نبوده و کسی که کمترین اشتباه را کند موفق است.

مصطفی جوکار افزود: میثم نیز در شرایط خوبی به سر برده و امید است که با گرفتن کشتی‌های خوب بتواند دوبنده تیم ملی را به دست آورد .

گفتنی است میثم مصطفی جوکار جزء تیم منتخب المپیک ایران در 2008 پکن بوده و همچنین در سال 2014  ور در مسابقات آسیایی اینچئون مدال طلای وزن 86 کیلو را کسب کرده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار