نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. فروردين 1395 - 12:19   |   کد مطلب: 18790
معاون خدمات شهري ملایر خبر داد؛
رفع 400 مورد آبگرفتگی در شهر ملایر+تصاویر
معاون خدمات شهري ملایر گفت: در پی بارش شدید باران طي دو روز گذشته با اجرای طرح ضربتی رفع 400 مورد آبگرفتگی، فرو رفتگی و آبکشی معابر در سطح شهر رفع شد

به گزارش ملایری‌ها؛ امیر رضايي در پی بارش شدید باران طي دو روز گذشته اظهار داشت: در اجرای طرح ضربتی رفع 400 مورد آبگرفتگی، فرو رفتگی و آبکشی معابر در سطح شهر، بیش از 400 نیروی حوزه معاونت خدمات شهري شهرداری ملاير ارائه خدمت نمودند.

وی افزود: هم چنین در نقاط حساس و آبگیر، خودرو و تجهیزات خدماتي مستقر شده است و به صورت مداوم مدیران حوزه خدمات شهری و اجرایی کنترل مستمر در سطح نواحی را دارند.

معاون خدمات شهري ملایر با بیان اینکه هم اکنون در برخی از نقاط شهر آبگرفتگی معابر را داریم، عنوان کرد: با این حجم از بارش وجود چنین آبگرفتگی‌هایی طبیعی است.

وی با بیان اینکه خدمات شهری، امور شهر، آتش‌نشانی و ... همه پای کار هستند، تاکید کرد: 400 نفر در سه شیفت به وسیله 20 دستگاه ماشین آلات و 10 دستگاه کف کش شهرداری در حال کار هستند تا انسدادی در خروجی‌های آب و یا تجمع زباله وشاخ و برگ درختان را در محل عبور نداشته باشیم.

معاون خدمات شهری این حجم از بارش مداوم را طی 10 سال اخیر بی‌سابقه خواند و افزود: طبیعی است که کانال ها و انهار ما گنجایش عبور این حجم از آب را ندارند و در برخی از مناطق آب از داخل کانال‌ها و جوی‌های آب بالا می‌زند.

رضایی با بیان اینکه آبگرفتگی معابر در تمام دنیا هنگام بارندگی رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: البته ما طرح کوتاه مدت و بلندمدتی برای حل این مشکل در شهر ملایر داریم که در دست مطالعه است و با اجرای آن خیلی از این مشکلات حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه نیروهای امورشهر در طی ماه گذشته تمام کانال ها و انهار را لایه روبی کرده اند که کمک زیادی به جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر نمود.

رضایی در خصوص سطح انتظارات شهروندان در زمان بارش برف و باران، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات یک ضرورت است زیرا با شروع عملیات رفع آبگرفتگی، ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهری مقدور نیست که در این راستا لازم است شهروندان ما رایاری کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار