فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

28. فروردين 1395 - 7:30   |   کد مطلب: 18817
از یکی زیر زمین یکی از منازل مسکونی در شهر ملایر آب همچون چشمه بیرون می‌زند.

به گزارش ملایری‌ها؛ در پی تماس بعد از ظهر جمعه یکی از شهروندان ملایری با سایت ملایری‌ها در رابطه با بیرون زدن آب از زیرزمین محل مسکونی خبرنگار ما در محل یاد شده حاضر شد و شاهد بیرون زدن آب همچون چشمه از زیر زمین محل مسکونی شد.


جواد صفدری صاحب این ملک بوده و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز گذشته با حضور در زیر زمین منزل مسکونی شاهد آب گرفتگی زیر زمین خود شدم.
وی افزود: پس از مشاهده این امر با جمع آوری اسباب و از صبح امروز با ادارات مختلف از جمله حوادث آب، شهرداری، هلال احمر و آتش نشانی تماس گرفتم ولی هر کدام یا تلفنی یا پس از حضور کار را به گردن دیگری واگذار می کردند.
وی گفت: آب زیر زمین خود را بارها خالی کرده ولی مجددا پر می شود و آب سطح زیر زمین مرا فرا گرفته است.
صفدری گفت: پس از حضور جوادث آب در محل ساختمان بنده اعلام شد که این آب به خاطر بارندگی های روزهای اخیر بوده که از زیر ساختمان بیرون زده است.


وی گفت: آب همچنان در حال خروج از کف زیر زمین خانه من بوده و احتمال نشست خانه وجود دارد و پاسخ سوال من دراین باره اینکه اگر خانه خراب شود چه کنم و جواب من فقط خالی کردن خانه بود.
صفدری گفت: مسئله اصلی در این باره این است که با توجه به وجود تپه در پشت منزل من از هر اداره ای که مراجعه می شود همگی باران را مقصر اصلی این امر دانسته و کاری نمی کنند.


وی گفت: نمایندگان حوادث آب، شهرداری و هلال احمر در محل خانه من حاضر شده اظهار کردند که این چشمه ای بوده که از کف منزل شما بیرون زده و چند روزی به طول می انجامد که آب بیرون بیاید و کاری نمی توان کرد.
وی افزود: حتی یکی از کسانی که در منزل من حاضر شده اند حتی حاضر نشده که منبع اصلی آب را مشخص کنند و همگی باران و بالا زدن آب های زیر زمینی را منشا آب می دانند.
صفدری گفت: ما حتی آب را هم برای آزمایش به آزمایشگاه داده ایم تا مشخص شود که این آب باران بوده یا اینکه آب لوله کشی است و منتظر جواب آن هستیم.
حال مسئله اصلی این است که رفع این مشکل با کدام اداره بوده و هر چند شنیده برخی دیگر از همسایگان اعلام کرده که از منازل آنان نیز آب نشت کرده ولی آن به شدت این منزل مسکونی نبوده است.
آیا این همشهری ملایری باید منتظر پاس کاری ادارت مانده و همچنان به تماشای بیرون آمدن آب از کف خانه و شاهد از بین رفتن خانه خود باشد یا اینکه با مشخص شدن منشاء آب بهتر می توان مشکل آن را حل کرد؟

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار