نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. ارديبهشت 1395 - 14:33   |   کد مطلب: 18847
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در طول 3 ماه گذشته با بازرسی ها صورت گرفته، بیش از سه هزار سی دی حاوی محصولات و بازیهای غیر مجاز کشف و ضبط شده و به مراجع ذیربط تحویل داده شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده در جلسه ستادهای صیانت از محصولات فرهنگی و هنری و مبارزه با بازیهای رایانه ای غیر مجاز شهرستان ملایر  اظهار داشت: پس از تشکیل ستاد مبارزه با بازیهای رایانه ای غیر مجاز با ساختار جدید در طول 3 ماه گذشته بازرسی هایی از صنوف مختلف صورت گرفت.

وی افزود:  اما واقعیت این است که با توجه به ورود فناوریهای جدیدتر و راههای سهل الوصول برای اخذ تولیدات و بازیهای غیر مجاز، باید در زمینه فرهنگ درست استفاده از محصولات، بالا بردن سطح سواد دیجیتال خانواده ها و غنی سازی فکری و فرهنگی جامعه تلاش کرد و برخوردهای سطحی همانند زدن شاخ و برگ زائد درختان است که در ظاهر خوب به نظر می رسد اما کار ریشه ای صورت نمی گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: در طول 3 ماه گذشته با بازرسی های مشترکی که صورت گرفته، بیش از سه هزار  سی دی حاوی محصولات و بازیهای غیر مجاز کشف و ضبط شده و به مراجع ذیربط تحویل داده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر عنوان کرد: تقریباً همه این کشفیات از فروشگاهها و صنوف غیر مرتبط با عرضه محصولات فرهنگی و بازی سراها بوده اند که این امر بیانگر لزوم نظارت بیشتر بر سایر صنوف می باشد.

وی گفت: در سطح شهرستان ملایر 21 بازی سرا و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه صنفی مربوطه وجود دارند.

جمالی زاده در ادامه خواستار جدیت اعضاء این 2 ستاد در سطح شهرستان و ارائه طرحهای عملیاتی برای تقویت عملکرد ستاد شد.

دیدگاه شما