نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. ارديبهشت 1395 - 15:35   |   کد مطلب: 18853
معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در سال 94 نیز بیش از 700 میلیارد تومان جذب مشارکت‌های مردمی توسط مجمع خیرین سلامت انجام شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید محمد طباطبایی طباطبایی در سومین همایش مجمع خیرین شهرستان ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات مجمع خیرین کشور اظهار داشت: مجمع خیرین کشور با تاکیدات رهبری و وزیر بهداشت وقت مبنی بر واگذاری حوزه سلامت به مردم تشکیل شد.

وی افزود: در هشت سال فعالیت مجمع خیرین سلامت بیش از چهار هزار میلیارد کمک‌های مردمی جمع آوری شده و بیش از سه هزار و 800 مرکز سر و سامان داده  شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در سال 94 نیز بیش از 700 میلیارد تومان جذب مشارکت‌های مردمی توسط مجمع خیرین سلامت انجام شده است.

وی مجمع خیرین سلامت را بازوان توانمند سلامت دانسته و بیان کرد: برگزاری همایش های خیرین سلامت استانی و شهرستانی با هدف جمع آئری کمک های مردمی از مهمترین برنامه های این مجمع در سال 95 است.

طباطبایی افزود:  هر کس به سهم خود  می تواند در مشارکت در این طرح‌های بهداشتی و درمانی کمک کند و برگزاری این همایش‌ها بهترین فرصت برای جمع آوری این کمک‌ها است.

وی افزود: راه اندازی شبکه اجتماعی با توجه به فضای رسانه ای جدید که مورد تاکید وزیر نیز قرار گرفته از دیگر اهداف این مجمع در سال 95 است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در این شبکه سعی می شود که پروژه های مهم تعریف شده تا هر کس که می تواند به این پروژه ها کمک کند.

وی افزود: حرکت در بخش پیشگیری و آموزش از دیگر اهداف این مجمع در سال 95 بوده بطوریکه بتوان از خیرین برای طرح‌های پژوهشی استفاده کرد چرا که این طرح‌ها خود باعث کم رنگ شدن تخت های بیمارستان ها خواهد بود.

طباطبایی گفت: کلنگ زنی پروژه های سلامت از دیگر اهداف مجمع بوده که امسال پیگیری می شود و امید است یکی از این طرح ها در شهرستان ملایر انجام شود.

وی با اشاره به مهمترین نیازهای حوزه سلامت بیان کرد: بحث بیمارستان و مراکز درمانی و افزایش  تخت های بیمارستانی از اولویت‌های حوزه سلامت مطرح در کشور بوده که امید است مجمع  خیرین نیز در این راستا کمک های قابل توجهی  انجام دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور اهدای خانه های مسکونی در حوزه سلامت را از دیگر برنامه های سال جاری در مجمع خیرین سلامت بیان کرد و افزود: در پایان سال 94 دو نفر با اهدای منزل مسکونی خود برای بحث سلامت بیش از 4 میلیارد به این بخش کمک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما