نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. ارديبهشت 1395 - 13:27   |   کد مطلب: 18860
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روز حقانیت استدلال‌های منتقدین برجام آشکار تر و روشن تر می شود ولی برخی به جای پاسخگویی به این نقدها فرافکنی کرده و از الفاظ نامناسب استفاده می کنند.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به بدعهدی جدید آمریکا و برداشت مبلغ جدیدی از پول های بلوکه شده ایران اظهار داشت: از آمریکا و دنیای استکبار جز این انتظاری نرفته و این رفتارها طبیعی است و برخورد ما با این مسئله مهم  بوده که ما ساده لوح باشیم یا اینکه  با آن مقابله کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها در این مورد تذکراتی داده و در عید نوروز در حرم مطهر رضوی اشاره کردند که از برخی از خط قرمزها عبور شده ولی کسی به این هشدارها توجه نکرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: هر روز نمود سخنان رهبری بارز تر می شود و تا زمانی که ما در راه جمهوری اسلامی حرکت می کنیم دنیای استکبار نیز همان ماهیت را دارد.

وی گفت: برجام جز خسران و ضرر نفعی برای ایران نداشته و شاید برخی بگویند که منفعتی هر چند ظاهری برای ایران داشته ولی اعتقاد بنده این عکس این امر بوده و برجام جز زیان چیزی به همراه نداشته است.

آریایی نژاد با اشاره به سخنان منتقدان برجام اظهار کرد: هر روز حقانیت استدلال های منتقدین برجام آشکار تر و روشن تر می شود ولی برخی به جای پاسخگویی به این نقدها فرافکنی کرده و از الفاظ نامناسب استفاده می کنند.

وی گفت: هرگاه جلوی زیان و ضرر گرفته شود خود منفعت است و باید به فکر بود که چه تدبیری در مقابل بدعهدی های آمریکا انجام داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید اقتصاد وابسته داشت گفت: در برجام به جای حرف زدن باید عمل ها دیده شود.

وی افزود: باید بار دیگر به مبنای انقلاب نگاه شده و دید که چرا انقلاب کردیم و آیا در انقلاب به دنبال اقتصاد وابسته بودیم یا به دنبال استقلال اقتصادی؟

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار