نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1395 - 8:04   |   کد مطلب: 18869
پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن گفت: باید کسانی به مجلس فرستاده شده که از موضع قدرت با دشمنان برخورد کرده و روی حق کشور پافشاری کنند و در مقابل استکبار جهانی حتی به قیمت زندگی خود کوتاه نیایند.

به گزارش ملایری‌ها؛ رحیم احمدی روشن در جمع مردم ملایر با شاره به مهمترین ویژگی های نماینده اصلح اظهار داشت: باید کسی را به مجلس فرستاده که بصیرت و ولایتمداری از ویژگی های شاخص وی بوده و پیشرفت کشور کار کند.

وی گفت: باید کسانی به مجلس فرستاده شده که از موضع قدرت با دشمنان برخورد کرده و روی حق کشور پافشاری کنند و در مقابل استکبار جهانی حتی به قیمت زندگی خود کوتاه نیایند.

پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن با تاکید بر حضور در انتخابات گفت: ما به عنوان سرباز ولایت  در مقابل هر رای مسئول بوده و باید به فردی با بصیرت و ولایی رای دهیم.

وی گفت: ما در مقابل هر رای مسئولیت شرعی داشته و باید مراقب باشیم که هر رای که به صندوق می اندازیم رای به شعارهای تو خالی و پوچ نباشد.

احمدی روشن دفاع از حق مردم را از دیگر ویژگی های یک نماینده برشمرد گفت: باید کسانی را به مجلس بفرستیم که از خواسته های مردم دفاع کرده و مدیری محکم و  ولایتمدار باشد.

وی گفت: در برهه ای زمان سرنوشت کشور را کسانی در عرض 20 دقیقه تعیین کرده و کشور را تقدیم دشمن کردند و این امر باعث تاسف است.

پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن  با اشاره به خاطراتی از فرزند شهیدش اظهار کرد: مصطفی در کنار سار همکارانش با تلاش‌های شبانه روزی در صنعت هسته‌ای غنی سازسی را از سه و نیم درصد به بیشست درصد رساندند و این باعث اقتدار ایران شد.

وی با شااره به مذاکرات انجام شده بیان کرد: در مذاکرات ما مقداری عقب نشینی کرده و طرف مقابل قول هایی داد ولی دستی که  دشمن داد دستی آهنی  از زیر دستکش مخملی بود.

احمدی روشن گفت: در تصویب برجام عدی اس از نمایندگان در مقابل آن ایستادگی کرده و عده ای کوتاه آمدند و برجام انجام شد اما خالا مفاد برجام اجرا نمی شود.

وی گفت: اگر ما یک نماینده به مجلس می فرستیم به خاطر این است که حرف ای ما را در مجلس زده و از حقوق تمامی مردم ایران دفاع کند و این نماینده باید شجاع و ولایتمدار باشد.

پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن  با بیان اینکه شهدا همه امور را مدیریت کرده و با اشتیاق به دیدار خدا رفتند، گفت: راهی که شهدا به ما نشان دادند راه سعادت و رستگاری است.

وی با اشاره اینکه شهدا ناظر همه اعمال ما هستند افزود: اینکه شهدا را نمی‌بینم و درک نمیکنیم، عیب از خود ماست.

احمدی روشن گفت: وقتی شهید به شهادت می رسد در جوار رحمت الهی جای گرفته و خداوند او را در سایه عرش الهی جای می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار