نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1395 - 12:57   |   کد مطلب: 18870
آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم حاج حیدر ابراهیم خانی با تجلیل از خانواده این شهید در ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم خانی با توسط باشگاه فرهنگی طلایه داران آفتاب و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال برگزار می شود.

مهدی رضایی در آیین افتتاحیه این مسابقات با اشاره نامگذاری این مسابقات به یاد و نام شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم خانی اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا بوده و این نامگذاری و برگزاری این جام به یاد و نام این شهید در راستنای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ شهادت است.

وی گفت: برگزاری اقدامات فرهنگی در کنار برنامه های ورزشی از مهمترن اهداف و اولیوت های کاری بوده و باید هر چه بیشتر این گونه اقدامات اتجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به حضور یک اسپانسر خصوصی در این مسابقات بیان کرد: ورزش نیازمند حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی بوده و اقدام آقای شیخ الاسلامی نماینده بیمه رازی در ملایر در حمایت از این مسابقات قابل توجه است.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 13 تیم حضور داشته که به صورت لیگ مسابقات برگزار شده و در پایان به تیم های برتر کاپ و جایزه اهدا خواهد شد.

رضایی با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان فوتسال در این مسابقات بیان  کرد: هر شب از چهار پیشکسوت فوتیال ملایر در این مسابقات تجلیل می شود.

مجید ترکاشوند نیز گفت گفت: این مسابقات با حضور 13 تیم از بهترین های شهرستان و با هدف ارتقای سطح فوتسال شهرستان ملایر توسط باشگاه فرهنگی طلایه داران آفتاب و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال برگزار می شود.
مسئول برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهید ابراهیم خانی افزود: هر شب یک قرعه کشی بین تماشاچیان برگزار شده و یک جایزه بیمه به 25 میلیونی اهدا خواهد شد.
وی گفت: در پایان هر بازی نیز به بازیکن برتر زمین جایزه داده خواهد شد و در پایان به سه تیم برتر کاپ و جوائزی اهدا خواهد شد.
ترکاشوند گفت: برای قضاوت مسابقات در این   دوره از مسابقات از  داوران حرفه ای شاغل در لیگ کشور استفاده خواهد شد.

وی افزود: در شب اول این مسابقات 2 مسابقه بین تیم های شهدای ازناو و پهروش و مقاومت و وحدت برگزار شده و در شب های آینده در هر شب چهار مسابقه برگزار می شود.

در پایان این مراسم از چهار تن از پیشکسوتان فوتبال ملایر تجلیل شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار