نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1395 - 13:25   |   کد مطلب: 18878
مربی تیم هیئت هندبال ملایر خبر داد؛
دعوت 4 هندبالیست بانوی ملایر به تیم منتخب غرب کشور
مربی تیم هیئت هندبال ملایر گفت: خانمها زهرا حبیبیان، نازنین احمدی ، مائده شهبازی، سحر شاهسوند از هندبالیستان ملایر به تیم متخب غرب کشور دعوت و در اردوی پایانی 8 منطقه کشور در تابستان امسال حاضر خواهند شد .

به گزارش ملایری‌ها؛ هیئت هندبال شهرستان ملایر با 7 نفر از نونهال استعداد یابی شده شهرستان در اردوی تیم منتخب غرب کشور شرکت نمود .

این اردو که به مدت دو روز و در شهر کرمانشاه با حضور رئیس هندبال غرب کشور و استاد سلیمی مربی تیم ملی نونهالان و همچنین خانم نشمین شافعیان  مربی تیم ملی دختران و در سطح استانهای غرب کشور برگزار شد .

مژگان ملکی مربی تیم اعزامی هندبال  ملایر گفت: این اردو که از سطح کیفی خوبی در بین 230 نفر برگزار گردید موتور رو جلوی هندبال استان همدان را روشن و انگیزه ای برای ادامه را ایجاد نمود .

ملکی افزود :ما با هفت تن از نونهالان هندبالیست ملایری  به نامهای  زهرا فرزیان فر ، زهرا حبیبیان،الناز شاهسوند، نازنین احمدی، مائده شهبازی، کیمیا ترکاشوند، سحر شاهسوند در این اردو حاضر شدیم که در پایان اردو خانمها زهرا حبیبیان، نازنین احمدی ، مائده شهبازی، سحر شاهسوند از هندبالیستان به تیم متخب غرب کشور دعوت و در اردوی پایانی 8 منطقه کشور در تابستان امسال حاضر خواهند شد .

دیدگاه شما