نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1395 - 13:46   |   کد مطلب: 18879
فرماندار ملایر گفت: هر اندازه حضور و مشارکت مردم در دور دوم گسترده تر و پرشور تر باشد، نماینده منتخب از پشتوانه بیشتری برخوردار خواهد بود و با قوت بیشتری برنامه های شهرستان را در سطح ملی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ملایری‌ها، عبدالعظیم رضایی در نشست  توجیهی اعضای شغب اخذ ملایر در فرمانداری اظهار داشت: تشویق و ترغیب مردم برای حضور در دور دوم انتخابات وظیفه همه بوده تا انتخاباتی پر شور در دهم اردیبهشت ماه برگزار شود.

وی گفت: این مرحله نیز همچون دور اول انتخابات دارای اهمیت  بالایی بوده و در این دور نیز از همه شعب انتظار می رود که با همان تعهد، تجربه، امانت داری و خویشتن داری اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار ملایر برگزاری انتخابات سالم را مرهون زحمات همه عوامل اجرایی دانست و بیان کرد: دور اول انتخابات در هفتم اسفند ماه در ملایر با شکوه هر چه تمام  برگزار شده و امید است که در دور دوم نیز حضور مردم همانند دور اول باشد.

وی گفت: تمامی عوامل اجرایی باید تمام توان خود را برای برگزاری رقابتی سالم و قانونمند به کار گرفته و در این راه ضروریست که همه عوامل اجرایی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

رضایی با تاکید بر حضور گسترده مردم در روزهای باقی مانده بیان کرد: باید در فرصت باقیمانده مردم را به مشارکت جدی در این مرحله تشویق کنید.

وی افزود: هر یک رای نتیجه ای مهم در این دور داشته و به همین دلیل باید هر چه بیشتر مردم را برای حضور در این دور تشویق کرد.

فرماندار ملایر با اشاره به تعداد رای اولی های شهرستان ملایر گفت: متولدین دهم اردیبهشت ماه سال 1377 و قبل از آن واجد شرایط رای هستند.

وی افزود: رعایت امانتداری، قانون مداری، ایجاد امنیت و آرامش مهمترین وظیفه عوامل اجرایی بوده و در شمارش آرا باید با تمام  نهایت دقت انجام شده و همه ما به عنوان عوامل اجرایی انتخابات حق نداریم با جابجایی حتی یک رای، به آبرو و حیثیت یک کاندیدا لطمه وارد کنیم.

رضایی گفت: شمارش آرا باید به اندازه ای دقیق بوده که  اگر زمانی کار به بازشماری آرا کشید باید نیجه شمارش اولیه به دست آید.

وی گفت: هر اندازه حضور و مشارکت مردم در دور دوم گسترده تر و پرشور تر باشد، نماینده منتخب از پشتوانه بیشتری برخوردار خواهد بود و با قوت بیشتری برنامه های شهرستان را در سطح ملی پیگیری خواهد کرد.

 

 

دیدگاه شما