نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1395 - 15:05   |   کد مطلب: 18929
در مراسمی ضمن تقدیر از زحمات سعید کتابی در حکمی از سوی استاندار همدان مصطفی عبدالملکی به عنوان بخشدار جدید سامن معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید کتابی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سامن  با اشاره به عملکرد 22 ماهه  خود در مدت بخشداری سامن اظهار داشت: با توجه به اینکه در این مدت وضعیت مالی دولت نامناسب بود ولی با همکاری و همدلی مسئولین اقدامات خوبی در بخشداری سامن صورت گرفت.

وی افزود: در این مدت در 20 روستا اقدامات عمرانی با همکاری دهیاران  انجام شده که  و  در 9 روستا نیز معابر آسفالت شده اند.

بخشدار سابق سامن و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به اجرای طرح بهسازی در هشت روستا بیان کرد: قبل از سال 93 در 16 روستا طرح بهسازی انجام شده که در طی این مدت در طرح بهسازی 8 روستا انجام شد.

وی گفت: گازرسانی به هفت روستا، آسفالت و زیر سازی دو راه روستایی، رفع مشکل آبرسانی دو روستای بزرگ آورزمان و کرتیل آباد و کمک به ترمیم و بهسازی مساجد 10 روستا از دیگر اقدامات در طی این مدت بود.

کتابی با اشاره به اعتبارات جذب شده برای سکونتگاه زیرزمین سامن بیان کرد: اجرای طرح یک فاز بازدید عموم از  شهر زیر زمینی سامن یکی از طرح های گردشگری بوده که در این زمینه بیش از 140 میلیون تومان اعتبار جذب شده است.

وی گفت: توسعه شبکه برق روستایی، آغاز به کار پروژه  دو بانده شدن محور سامن به بروجرد، کلنگ زنی تقاطع غیر هم سطح دمسیاه و اجرای تصفیه خانه شهرک صنعتی سامن نیز از دیگر طرح های اجرایی در سامن بوده است.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در طی مدت بخشداری خود بیان کرد: برگزاری دو  انتخابات بدون حاشیه  و مطلوب یکی از اقدامات در بخش سامن است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نیز در این مراسم با اشاره به وظیفه خطیر مسئولین در برابر خون شهدا بیان کرد: مسئولیت بر دوش همه بوده ولی خواص مسئولیت بیشتری دارند.

امام جمعه سامن گفت: صدق، راستی و پاکی مهمترین وظایف در خدمت بوده و مسئولیت های امانتی بوده که باید آن را در راه خدمتگذاری به مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط رهبری با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: اقدام و عمل در این سال باید در میدان عمل به خوبی دیده شده و فقط به برگزاری مجالس و نشست ها خاتمه نیاید.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سعید کتابی در حکمی از سوی استاندار مصطفی عبدالملکی به عنوان بخشدار جدید سامن معرفی شد.

در این مراسم همچنین حکم معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر به سعید کتابی اعطا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار