نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1395 - 15:34   |   کد مطلب: 18930
فرماندار ملایر گفت: معضل بيکاري يکي از بزرگترين نگراني هاي جامعه امروز بوده و برای رفع این معضل بايد سرمايه گذاري هاي اساسي و بزرگ صورت گيرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظيم رضايي در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سامن با اشاره به مهمترین ملاک های انتخاب بخشدار اظهار داشت: سلامت نفس، توانمندي، اعتقاد، تدين و پاي بندي به نظام و اعتقاد به سياست هاي دولت از مهمترین ملاک های انتخاب بودند.

وی افزود: دولت ما دولت قانون است و بايد از افراد شرايط دار به خصوص در فرمانداري استفاده شود که پس از بررسي هاي انجام شده آقاي عبدالملکي همه شرايط را از هر نظر داشت و در زمان نبود معاون عمراني فرمانداري، زحمات بسياري را در اين بخش انجام داد و بسيار فردي پرکار، پرتلاش، با سابقه، با تجربه و مسلط به کار و بومي منطقه سامن است و به سياست هاي دولت اعتقاد کامل دارد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه کار بخشداری فقط کار عمرانی نیست اظهار کرد:  کار بخشداری در تمامی زمينه ها چون فرهنگي، سياسي و مذهبي بوده و کار بخشدار بسیار سنگین و گسترده است.

وی با اشاره به مهمترین ظرفیت های بخش سامن تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های بخش سامن برای توسعه و پیشرفت و تحقق سیاست های جدید دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی استفاده کرد و تمام توان را برای رفع مشکلات  مردم به کار گرفت.

رضایی با اشاره به لزوم همکاری ادارات و مدیران بخش سامن با بخشدار بیان کرد: همه مسئولین و ادارت برای پیشرفت این بخش نهایت همکاری را با بخشدار داشته باشند.

وی برقراري آرامش، امنيت و ايجاد رفاه و آسايش مردم را از اولويت هاي مهم و وظايف اساسي برشمرد و بيان کرد: کار بخشداري يکي از مسئوليت هاي سخت و کاري طاقت فرسا بوده   به خصوص در روستاها که مشکلات و نيازمنديهای بسياری به همراه دارد.

فرماندار ملایر با اشاره به مشکل بیکاری بیان کرد: معضل بيکاري يکي از بزرگترين نگراني هاي جامعه امروز بوده و برای رفع این معضل بايد سرمايه گذاري هاي اساسي و بزرگ صورت گيرد.

وی گفت:  باید از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان  برای ایجاد فرصت هاي جديد استفاده کرد و سرمايه گذاري هاي بزرگ مي تواند مشکل اشتغال را حل کند.

رضایی با اشاره به مشکلات دولت در آغاز کار بیان  کرد: شرايطي دولت يازدهم مستقر شد که گرفتاري هاي زيادي چون فشارهاي خارجي و بين المللي سنگين، قطعنامه هاي ظالمانه بسيار سخت، نداشتن تعامل اقتصادي و سياسي با کشورهاي موثر دنيا، انتقادهاي غير منصفانه اي که بعضا از طرف افرادي که احساس مي کردند منافعشان به خطر مي افتد و عدم همکاري برخي از بخشها و صداهاي نامتوازن در مجلس نهم شرايط را بسيار سخت کرده بود.

وی  با اشاره به نتیجه انتخابات بیان کرد: مجلس دهم ترکیب خوبی پبدا کرده و امید است که ریل گذاری و بستر سازی خوبی برای دولت انجام داده و نقص هاي دولت را رفع کند.

فرماندار ملایر با تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات  افزود: مهمتین اولیوت در این مدت برگزاري انتخابات با سلامت کامل و بدون تنش و حاشيه بوده که ین امر به خوبی تحقق پیدا کرد.

دیدگاه شما