نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1395 - 12:12   |   کد مطلب: 18965
مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر خبر داد:
برگزاری جشنواره خیریه غذا در ملایر
مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر گفت: جشنواره خیریه غذاهای سنتی و محلی به نفع کودکان بی سرپرست و نیازمند در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

لیلا غفاری در گفت‎وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جشنواره خیریه غذا به نفع کودکان بی سرپرست در ملایر اظهار داشت: جشنواره خیریه غذاهای سنتی و محلی به نفع کودکان بی سرپرست و نیازمند در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری کمیسیون بانوان شورای شهر ملایر و جمعی از بانوان خیر ملایری برگزار شده و از درآمد حاصل از فروش غذاها برای کودکان بی سرپرست بسته حمایتی غذایی خریداری می‌شود.

مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر  ملایر با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد: جشنواره خیریه غذاهای سنتی ملایر روز 31 اردیبهشت ماه  در ضلع جنوبی دریاچه پارک سیفیه ملایر برگزار می شود.

وی گفت: در این جشنواره انواع غذاهای سنتی و آش های محلی پخته شده و به فروش می‌رسد و از پول حاصل از فروش این غذاها بسته حمایتی غذایی برای خانواده‌های بی سرپرست در ماه رمضان خریداری و تحویل آنان داده می شود.

غفاری گفت: امسال سعی شده این جشنواره پر رنگ ر از سال های گذشته برگزار شود و غرفه اهدای عضو نیز به غرفه های امسال اضافه شده است.

وی گفت: کمک به خانواده های نیازمند هدف اصلی از برگزاری این جشنواره بوده و حضور پر رنگ مردم در این برنامه کمک به نیازمندان را چر رنگ خواهد کرد.

مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر  ملایر گفت: از درآمد حاصل این جشنواره بسته حمایتی غذایی در سال گذشته شامل مرغ، برنج، روغن، قند و ماکارانی تهیه و بین خانواده های نیازمند تقسیم خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار