نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1395 - 17:46   |   کد مطلب: 19044
اثر مهدی زندپورهنرمند جوان ملایری با عنوان "عکس ها افسرده اند" به عنوان اثر راه یافته به جشنواره فیلم کوتاه نهال معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ اثر مهدی زندپورهنرمند جوان  ملایری با عنوان "عکس ها افسرده اند"  به عنوان اثر راه یافته به جشنواره فیلم کوتاه نهال معرفی شد.

هیات انتخاب این جشنواره در بخش ملی متشکل از مرتضی فرشباف،حامد رجبی،رامتین شهبازی اسامی ۶۱ فیلم راه یافته به بخش ملی مسابقه و ۱۸ فیلم در بخش خارج از مسابقه را اعلام کردند.

در بین آثار منتخب و در بخش سال اولی نام فیلم کوتاه "عکس ها افسرده اند"  به کارگردانی مهدی زندپور هنرمند ملایری در بین پنج اثر راه یافته این جشنواره دیده می شود.

مهدی زندپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به داستان این فیلم کوتاه بیان کرد: داستان این فیلم درباره یک پیرمرد نابینا بوده  که یک روز صبح از خواب بیدار شده و با نبود همسرش مواجه می شود.

وی با اشاره به عوامل این فیلم بیان کرد: سپیده خاکسار نویسنده این فیلم کوتاه بوده و عاطفه سبزعلی دستیار کارگردان ، ساسان توفیقیان تصویربردار و اسماعیل کمالی روستا صدابردار این اثر هستند.

کارگردان جوان ملایری با اشاره  بازیگران فیلم کوتاه "عکس ها افسرده اند"  گفت: محمود رضا فردوسی، عاطفه سبزعلی وپرنیا سحابی بازیگران این فیلم و زیبا کرمعلی تدوینگر، سید علیرضا طباطبایی عکاس و مهدی زندپور تهیه کننده و کارگردان، از دیگر عوامل این اثر هستند.

گفتنی است جشنواره  فیلم کوتاه نهال جشنواره‌ای دانشجویی و مختص فیلم‌های کوتاه است که هرساله توسط دانشجویان رشته سینمای دانشگاه هنر تهران تحت نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر برگزار می‌شود و این جشنواره میزبان فیلم‌های کوتاه دانشجویان، از تمام رشته‌های دانشگاهی کشور است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما