نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1395 - 19:34   |   کد مطلب: 19050
فقط بختیار به اردوی تیم ملی می‌رسد
توضیحات سردار کمالی درباره سربازان ملی‌پوش
جانشین اداره کل منابع انسانی نیروهای مسلح توضیحات کاملی را درباره بازیکنان سرباز ملی پوش فوتبال ایران ارائه کرد.

به گزارش ملایری‌ها سردار موسی کمالی در گفت و گو با "ورزش سه"، پس از اظهارات اخیر مهدی تاج درباره موضوعات مربوط به سربازان متخلف توضیحاتی را ارائه کرد که صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

حضور در تیم ملی تا پایان خدمت ممنوع!
سردار کمالی درباره اظهارات روز گذشته مهدی تاج مبنی بر اینکه موضوع سربازان ملی پوش در حال حل شدن است، می گوید: من هم صحبت های ایشان را شنیدم اما دوست ندارم پاسخ این برادر ارجمند را بدهم. با این وجود در ماجرای فوتبالیست های متخلف هیچ تغییری حاصل نشده است؛ بنا هم نیست تغییری حاصل شود. این بازیکنان تا پایان خدمت سربازی شان در تیم نظامی بازی می کنند و تا زمانی که مشغول خدمت هستند، حق حضور در تیم ملی را ندارند.

بختیار روزهای آخر خدمتش را سپری می کند
او با اشاره به موضوع بختیار رحمانی تاکید می کند: بختیار رحمانی چند روز آخر خدمت سربازی اش را سپری می کند و بعد از پایان خدمتش می تواند در تیم ملی بازی کند. شما توجه داشته باشید که وقتی خدمت سربازی بازیکنان تمام می شود دیگر در اختیار ما نیستند و هر بازیکنی سربازی اش تمام شد، می تواند در تیم ملی بازی کند.

فقط حمودی سربازی اش تمام شد
جانشین اداره کل منابع انسانی نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که کدام یکی از فوتبالیست های متخلف سربازی شان تمام شده است، عنوان می کند: از بین بازیکنان سربازی فقط علی حمودی سربازی اش تمام شده است. سایر بازیکنان همچنان خدمت شان ادامه دارد. همانطور که گفتم بختیار رحمانی نیز چند روز بیشتر به سربازی اش باقی نمانده است.

ماهینی 3 ماه، رفیعی یک سال
سردار موسی کمالی درباره وضعیت حسین ماهینی و سروش رفیعی، دو بازیکن مورد علاقه کی روش بیان می کند: سروش رفیعی تا سال 96 سرباز است و از سوی دیگر ماهینی نیز که در روزهای گذشته گفته شده خدمتش تمام است، همچنان سرباز است و 3 ماه دیگر سربازی اش تمام می شود.

باشگاه نظامی محل خدمت سربازان است
وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان می کند: آنهایی که ابهام دارند چرا بازیکنان سربازی در تیم باشگاهی شان بازی می کنند اما در تیم ملی نمی توانند به میدان بروند،  بدانند که باشگاه نظامی محل خدمت بازیکنان است. ما هرگز سربازی که غیبت داشته باشد را مامور نمی کنیم. به همین خاطر نمی توانیم بگوییم حضورشان در باشگاه های نظامی و عدم حضور در تیم ملی منطقی ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار