نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. ارديبهشت 1395 - 15:03   |   کد مطلب: 19058
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمنان و استفاده از ماهواره برای از بین بردن خانواده ها گفت: از بین بردن عفت و حیا در بین خانواده ها از مهعمترین اهداف این آنتن های دجالواره هستند

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان اظهار داشت: همه مردم در سایه معرفت و محبت  به اهل بیت و امام زمان(عج)با برگزاری جشن این عید بزرگ را گرامی بدارند.

وی با اشاره به عظمت شب نیمه شعبان بیان کرد: پس از شب های قدر شب نیمه شعبان دارای عظمت فراوانی بوده و احیا در این شب بسیار سفارش شده است .

وی با لشاره به مهترین ویژگی  منتظر امام زمان عج گفت: منتطر واقعی کسی بوده که هم در ظاهر و هم در باطن انتظار مهدی موعود را داشته باشد و فقط منتظر ظاهری بودن کافی نیست.

امام جمعه موقت ملایر گفت: در شب نیمه شعبان همزمان با سراسر کشور مراسم احیاء در مسجد جامع ملایر برگزار شده و عصر روز نیمه شعبان نیز پیاده روی منتظران ظهور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نام گذاری دور سوم شعبان با نام روز پاسدار اظهار داشت: روز سوم شعبان همزمان با سالروز ولادت ابا عبدالله الحسین(ع)به پاس پاسداری این که این امام در راه حفظ و حراست از اسلام انجام داده به نام روز پاسور نام گذاری کرده اند.

فاضلیان گفت: کسی که دوست دار امام حسین(ع) بوده باید در رفتار و کردار خود نیز این دوست داری را نشان دهد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: امام حسین برای پاسداری از دین اسلام رسالت و نبوت و استمرار امامت جان و همه عزیزان خود را فدا کرد.

وی گفت: محبت از معرفت آمده و کسی که دوست دار اهل بیت و امام حسین بوده باید از فرمایشات این بزرگان اطاعت و از گناه دوری کند.

فاصلیان با اشاره به نزدیک بودن آغاز به کار مجلس دهم بیان کرد: دو نماینده منتخب ملایر با اتحاد وهمدلی برای رفع مشکلات جامعه و ملایر همچون مشکلات اقتصادی فرهنگی و اشتغال جوانان تلاش کنند.

وی با اشاره به سالروز فتوای میرزای شیرازی و قیام تنباکو بیان کرد: یک عالم شیعه با یک فتوا حکومت استکبار را در هم کوبیده و کشور را از ریز بار زور انگلیس نجات داد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: رهبران شیعه از آن زمان تا کنون همگی در برابر استکبار ایستاده و امام خمینی(ره) همچون سایر مراجع تقلید سبب از بین بردن حکومت مستکیرین در کشور شد.

وی گفت: امروز نیز رهبران شیعه مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله  در ایران، عراق و لبنان نهضت مبارزه با استکبار را ادامه داده و این نهضت تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد.

فاضلیان با اشاره به روز نکبت همزمان با اعلام موجودیت رژیم صهیونیسمی اسرائیل در 26 اردیبهشت بیان کرد: از آن روز تا کنون اسرائیل در حال ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین بوده و مردم فلسطین این روز را با نام روز نکبت نامگذاری کرده اند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان ما بوده و جوانان باید توجه داشته باشند که ایام جوانی خود را در راه درست و در راه اهل بیت و قرآن صرف کنند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به جنگ نرم دشمنان و استفاده از ماهواره برای از بین بردن خانواده ها بیان کرد: از بین بردن عفت و حیا در بین خانواده ها از مهمترین اهداف این آنتها دجالواره هستند.

وی افزود: جوانان باید بسیار مراقب بوده که هدف اصلی دشمنان به فساد کشیدن جوانان بوده و بهترین راه مقابله در این جنگ قوی الهی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما