نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. ارديبهشت 1395 - 16:06   |   کد مطلب: 19079
رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد؛
گشایش نمایشگاه عکس"عکاس و فقط دوربین " در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایشگاه عکس "عکاس و فقط دوربین" شامل 19 تابلو عکس به صورت فتو رمان از عباس قاسمی هنرمند جوان ملایری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده در آئین گشایش نمایشگاه عکس "عکاس و فقط دوربین" با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان گفت: هنرمندان بسیار خوبی در ملایر داریم که هنر آنها زبانزد است و به همین دلیل انتظار بر این است، هم هنرمندان و هم مسئولین شهر برای تأثیر گذاری هنر بر فرهنگ جامعه بیشتر از گذشته از قابلیتها و توانمندیهای فرهنگ و هنر شهرمان در حوزه های متفاوت هنر استفاده کنند تا استعدادهای جدید نیز ظهور و بروز پیدا کند.

جمالی زاده افزود: با اقدامات صورت گرفته در تلاش هستیم با همکاری فرمانداری محترم و دیگر دستگاهها، آثار هنرمندان شهرستان خریداری وبه صورت عملی در اقتصاد مقاومتی از وجود هنرمندان استفاده شود تا ضمن برطرف کردن نیازمندیهای فرهنگی و هنری جامعه، شاهد رشد و توسعه هنر در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در هفته جوان عنوان کرد: این نمایشگاه که تحت عنوان«عکاس و فقط دوربین» نام گرفته، شامل 19 تابلو عکس به صورت فتو رمان از عباس قاسمی هنرمند جوان ملایری می باشد.

وی گفت: این هنرمند فعالیت هنری خود را از سال 89 آغاز کرده و پس از پنج سال کار تجربی در عکاسی از سال 94 در دوره های آموزش عالی دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران تحصیلات خود را آغاز کرده است و  این نخستین نمایشگاه وی  در راه کسب تجربه بیشتر محسوب می شود.

نمایشگاه ذکر شده از 25 تا 30 اردیبهشت و از ساعت 8 الی 14 برای بازدید علاقمندان در مجتمع فرهنگی و هنری واقع در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم دایر می باشد.

دیدگاه شما