نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1395 - 13:59   |   کد مطلب: 19130
فرمانده سپاه ملایر گفت: به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر بیش از صد برنامه در سپاه ملایر و در بخش‌های ناحیه‌ای، حوزه ای و پایگاهی اجرا خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مصطفی رستمی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مهمترین برنامه های سپاه پاسداران به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت:  بیش از صد برنامه در سپاه ملایر به مناسب این روز در نظر گرفته شده و در بخش‌های ناحیه‌ای، حوزه ای و پایگاهی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های سپاه در این روز بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور اقشار مختلف بسیج، مسئولین شهر، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در صبح روز سوم خرداد آغازگر برنامه های  این روز است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: صبحگاه مشترک نیری‌های نظامی و انتظامی با سنخرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم همچنین از خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر شهید حاج حیدرابراهیم‍خانی  و خانواده شهید شاخص استان همدان سردار حاج رسول حیدری و شهید شاخص شهرستان ملایر سردار فتح الله نظری تجلیل خواهد شد.

رستمی با اشاره به  برگزاری همایش حماسه ظهور در روز سوم خرداد بیان کرد: در این همایش اقشار مختلف بسیجیان مسیر سپاه ملایر تا پارک چمران را پیاده روی خواهد کرد.

وی گفت: همایش پیاده روی و راهپیمایی خانوادگی در روز 8خرداد ماه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری هیئت عاشقان ولایت و هیئت منتظران موعود از دیگر برنامه‌ها به مناسبت آزادسازی خرمشهر است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به افتتاح دو طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر دو کارگاه صنایع تبدیلی در ملایر و سامن افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز ولادت امام زمان(عج) بیان کرد: برگزاری همایش راهپیمایی منتظران ظهور و احیا شب نیمه شعبان با همکاری ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات از برنامه‌های مهم در  این روز گرامی است.

رستمی افزود: برگزاری مراسم جشن در پایگاه‌های مختلف و برگزاری دو جشن شاخص در دریاچه کوثر و پارک سیفیه از دیگر برنامه‌های میلاد مسعود حضرت مهدی(عج) است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار